جهاد: در آتش‌بس با اسرائیل بازنگری شود

جهاد: در آتش‌بس با اسرائیل بازنگری شود
يکشنبه 21 اسفند 1390 - 04:07

مسئول بخش روابط رسانه‌‌اي جنبش جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به حملات اخير رژيم صهيونيستي به غزه، خواستار بازنگري در آتش بس با اين رژيم شد.

" سيف الدين الموعد " روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: دلیل ازسرگیری حملات رژيم صهيونيستي به غزه، بحران هاي داخلي در اسراييل است؛ در واقع قدرت بازدارندگي رژيم صهيونيستي دچار فرسايش شده است و عملی شدن قرارداد مبادله اسيران ثابت كرد كه رژيم صهيونيستي حتي ضعيف تر از آن است كه بتواند يك نظامی را آزاد كند.

وی تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي در حال اجرای طرحي در مسجد الاقصي و قدس است، كه براي تکمیل آن نیازمند آن است که از طریق بحرانی کردن اوضاع غزه بر این طرح سرپوش بگذارد.

الموعد با اشاره به غافل بودن سران عرب از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، خاطر نشان كرد: دشمن صهيونيستي از اين فرصت براي شدت بخشيدن به حملات خود سوء استفاده مي كند.

اين مسئول جنبش جهاد اسلامي در ادامه گفت: وقتي رژيم صهيونيستي نشانه هايي مثبت در مسير تحقق آشتي ملي فلسطيني احساس كند، همه تلاش خود را برای جلوگیری از این آشتی به کار می گیرد؛ در واقع رژيم صهيونيستي به دنبال گونه اي از آشتي فلسطيني است كه طبق برنامه ريزي و شروط اين رژيم شكل گرفته باشد.

الموعد با بيان اينكه مقاومت فلسطيني نيازمند بازنگري و بازسازي راهبرد خود بر اساس وحدت و تشكيل جبهه يكپارچه براي مقابله با دشمن صهيونيستی است؛ بر ضرورت و اهميت بازنگري در آتش بس با رژيم اشغالگر صهيونيستي تاكيد كرد و گفت: با توجه به اينكه دشمن صهيونيستی ارتكاب جنايت هايي وحشتناك ضد مردم فلسطين را در دستور كار خود قرار داده است ، ديگر نبايد به آتش بس با اين دشمن متجاوز پايبند بود.

 

10/03 - 17:57

 



پربیننده ترین خبرها