رژیم اسراییل: کاخ اسد را بمباران می کنیم

رژیم اسراییل: کاخ اسد را بمباران می کنیم
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 16:53

یک مسؤول بلندپایه اسراییلی تهدید کرد در صورتی که ایران به گسترش نفوذ خود در سوریه ادامه دهد، کاخ بشار اسد در دمشق را بمباران می کنیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی ـ سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اسراییلی "جروزالیم پست" امروز دوشنبه در گزارشی آورده است که یک مقام ارشد اسراییلی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با رسانه های عربی، به دولت روسیه هشدار داد در صورتی که تغییراتی جدی در منطقه رخ ندهد، تل آویو تمام تلاش خود را برای نابودی توافق آتش بس در جنوب سوریه که در مذاکرات آستانه میان امریکا و روسیه حاصل شد، بکار خواهد گرفت.

به نوشته "السومریه نیوز"، این مسؤول رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد که دیدار اخیر میان بنیامین نتنیاهو و ولادمیر پوتین  روز چهارشنبه گذشته در سوچی به هیچ تفاهمی منجر نشد. نتنیاهو به رهبر روسیه گفت که اگر نگرانیهای اسراییل مورد توجه قرار نگیرد، وادار می شود که در سوریه دست به اقدام بزند.

یادآور می شود که طرف اسراییلی بارها با ابراز نگرانی درباره توافق آتش بس در جنوب سوریه، تاکید کرد که این توافق ممکن است به گسترش نفوذ ایران در منطقه منجر شود به رغم آنکه سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که توافق ایجاد مناطق کاهش تنش در جنوب کشور منافع تمام طرفهای ذیربط از جمله اسراییل را تامین می کند.

210

پربیننده ترین خبرها