کدام ستاره ها بالاترین آی کیو را دارند؟

کدام ستاره ها بالاترین آی کیو را دارند؟
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 20:45

بسیاری دوست دارند که از زندگی خصوصی ستاره های مورد علاقه مان باخبر شویم. از غذاهایی که می خورند تا برند لباس هایی که می پوشند و رستوران هایی که می روند، همه و همه برای ما جذابیت دارد.

العالم - گوناگون 

در این مطلب ستاره هایی که بیشترین آی کیو را نسبت به دیگران دارند، به شما معرفی می کنیم تا شما هم با باهوش ترین هایشان آشنا شوید.

آی کیو آلبرت انیشتین 160 بود در حالی که گالیلئو گالیله رکورد او را شکست و آن را به 182 رساند.

در این مطلب نیز ستاره هایی که بیشترین آی کیو را نسبت به دیگران دارند، به شما معرفی می کنیم تا شما هم با باهوش ترین هایشان آشنا شوید.

ناتالی پورتمن - 140

تعجبی ندارد که ناتالی پورتمن، یکی از زیباترین و با استعدادترین بازیگران هالیوود، آی کیوی بالایی داشته باشد. او با آی کیوی 140 از دانشگاه هاروارد فارغ التخصیل شده و به 6 زبان زنده دنیا نیز صحبت می کند.

آرنولد شوارتزنگر - 135

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر و بدنساز مشهوری است که آی کیوی 135 دارد. شاید از بعضی حرف های خنده دار و عجیب و غریب او تصور کنید که او چندان هم فرد باهوشی نیست اما نتیجه تست او چیز دیگری را ثابت می کند.

شارون استون - 153

آی کیوی شارون استون 153 است. عجیب است، نه؟ او از دانشگاه ادینبرو پنسیلوانیا بورسیه تحصیلی گرفت اما 2 سال بعد، به هدف فعالیت مورد علاقه اش یعنی مادلینگ، آنجا را رها کرد.

کوئنتین تارانتینو - 160

کوئنتین تارانتینو پس از سن 15 سالگی که مدرسه را ترک کرد، دیگر ادامه تحصیل نداد. به جای آن وارد دنیای سینما شد. مطمئنا اگر او آی کیویی 160 نداشت، هیچگاه در این شرایط به موفقیت نمی رسید.

جیمز وودز - 154

جیمز وودز  هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است. شاید نام یا چهره اش برای شما آشنا نباشد اما حتما با صدای او آشنایید. او در فیلم هایی چون «Family Guy»، « The Simpsons»، «Disney’s Hercules» و... هنرنمایی کرده است. او از دانشگاه ماساچوست بورسیه گرفت اما قبل از فارغ التحصیلی درس اش را رها کرد تا شغل مورد علاقه اش را دنبال کند.

روآن اتکینسون - 178

کسی هست که روآن اتکینسون را نشناسد؟ مستر بین، در حقیقت مهندسی الکترونیک در دانشگاه نیوکاسل خوانده است. در طول دوران تحصیلی اش، او به بازیگری علاقمند شد و در نهایت پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آکسفورد، به حرفه مورد علاقه خود روی آورد.

اشتون کوچر - 160

اشتون کوچر در زمینه های مختلفی از جمله بازیگری، مادلینگ و رستوران داری و... فعالیت دارد. او حتی در استارتاپ هایی چون اسکایپ، فوراسکور و.. نیز دست داشته است. بی شک می توان گفت که او ستاره باهوشی است که در هر کاری که آغاز کرده، بهترین بوده است.
 
نیکول کیدمن - 132

نیکول کیدمن در خانواده ای باهوش بزرگ شد. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود. پس تعجبی ندارد که او هم از آی کیوی بالایی برخوردار باشد. او از دانشگاه هنر ویکتوریا ملبورن فارغ التحصیل شد اما در کنار آن به خوبی می دانست که چگونه مهارت های خود را تا بالاترین سطح بالا ببرد.

کانن اوبراین - 160

کانن اوبراین دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد در رشته ادبیات و تاریخ آمریکاست. این مجری مشهور تلویزیونی برای نگهداشتن مخاطبان خود، باید مهارت زیادی داشته باشد که با آی کیوی 160 مطمئنا به قدر کافی دارد.
 
جیمز فرانکو - 130

جیمز فرانکو عاشق تحصیل است. زمانی که او فیلم «Spiderman 3» را بازی می کرد، در حال تحصیل در دانشگاه UCLA لس آنجلس بود. جالب است بدانید که او به طور همزمان برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کلمبیا، نیویورک و بروکلین در رشته هنرهای تجسمی ثبت نام کرد و در نهایت در دانشگاه ییل در مقطع دکترا فارع التحصیل شد.

منبع: فرادید 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها