پشت پرده کنار گذاشتن مربی تیم ملی؛ اختلافات چند ماهه کی‌روش و دن گاسپار به اوج رسید

پشت پرده کنار گذاشتن مربی تیم ملی؛ اختلافات چند ماهه کی‌روش و دن گاسپار به اوج رسید
سه شنبه 7 شهريور 1396 - 18:54

به اوج رسیدن اختلافات چند وقت اخیر کارلوس کی‌روش و دن گاسپار در نهایت باعث شد مربیان دروازه‌بانان تیم ملی کنار گذاشته شود.

العالم  - ایران / ورزشی

 با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال دن گاسپار از مربیگری تیم ملی کنار گذاشته شد و الکساندر لوپز مربی جدید دروازه‌بانان تیم ملی شده است.  این اتفاقی بود که که منتظرش بودیم. چه آنکه گاسپار چند وقت پیش با کارلوس کی روش مشکلات  آشکار و نهانی داشت و حتی این مشکلات دامنه دار سبب شد تا کی روش او را به طور موقت از کادر فنی تیم ملی کنار بگذارد اما با پادرمیانی برخی ها دوباره به ایران بازگشت اما به نظر می رسید که این مشکلات هنوز برطرف نشده و دست آخر به جایی رسید که در سفر به کره جنوبی سرباز کرد و عیان شد تا جاییکه که کی روش قید گاسپار را برای همیشه زد.

این موضوع نشاندهنده این است که اختلافات چند وقت اخیر کی‌روش و دن گاسپار که در چند ماه اخیر شدت یافته بود، حالا به اوج خودش رسیده و اتفاقاتی در پرواز ملی‌پوشان به سئول پیش آمد که باعث شد دن گاسپار که در فرودگاه دبی که ترانزیت تیم ملی در این فرودگاه بود از جمع ملی‌پوشان جدا شده و در این فرودگاه باقی بماند.

دن گاسپار در فرودگاه دبی از وضعیت خوبی برخوردار نبود چرا که ویزای ورود به این شهر را در اختیار نداشت و ساعت‌های زیادی در فرودگاه دبی سرگردان بود. او حالا فدراسیون فوتبال کشورمان را تهدید به شکایت کرده چرا که مدعی شده من با فدراسیون فوتبال در قرارداد هستم و باید شرایط مناسبی برایم فراهم می‌شد.

کی‌روش هم با انتخاب الکساندر لوپز نشان داد دیگر خواهان دستیار سابقش نیست و با این شرایط باید دید که اتفاقاتی که در پرواز رخ داده و اختلافاتی که در چند ماهه اخیر به اوج رسیده بود،‌چه سرنوشتی را برای این موضوع رقم خواهد زد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها