اثبات دوباره ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین؛

رعب و وحشت اراضی اشغالی را فرا گرفت

رعب و وحشت اراضی اشغالی را فرا گرفت
يکشنبه 21 اسفند 1390 - 08:45

درپي پاسخ موشکي نيروهاي مقاومت به حملات تجاوزکارانه اسرائيل و اثبات دوباره ناکارآمدي سامانه گنبد آهنين، راديو رژيم صهيونيستي اذعان کرد، موجي از ترس و وحشت اراضي اشغالي را فرا گرفته است.

به گزراش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد، موجی از ترس و وحشت مناطق و شهرهای نزدیک به غزه را به دلیل اصابت ده ها موشک مقاومت، فرا گرفته است.

به گفته این رادیو، اصابت چند موشک به مواضع صهیونیستی در شهر اشدود و شهر بئر السبع چند شهرک نشین به دلیل اضطراب و دلهره شدید به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، 8 تن نفر بر اثر اصابت موشکهای مقاومت به مواضع صهیونیستی مجروح شدند که وضعیت یکی از آنها خطرناک گزارش شده است.

رادیو اسرائیل افزود: پس از به صدا درآمدن آژیر هشدار به دلیل حملات موشکی مقاومت، چند خودرو نزدیک شهر اشدود به یکدیگر برخورد کردند، که این حادثه 2 مجروح درپی داشت. 3 نفر نیز هنگام دویدن برای رساندن خود به مناطق امن، مجروح شدند.

در منطقه بئر السبع نیز یک موشک از سامانه ضد موشکی گنبد آهنین عبور کرده، و خسارتهایی مادی به مواضع صهیونیستی وارد کند.

بر اساس گزارش رادیو رژیم اشغالگر، همه جشن ها و مراسم مربوط به عید "المساخر" در مناطق اطراف غزه لغو شده است.

 

در جریان حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر به غزه از جمعه گذشته، 17 فلسطینی شهید شده اند. صبح امروز نیز یک کودک 12 ساله فلسطینی در حملات اشغالگران به غزه، به شهادت رسید.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها