در دیدار معاون وزیر خارجه ایران بیان شد؛

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم
چهارشنبه 8 شهريور 1396 - 18:03

رئیس جمهور سوریه در دیدار جابری‌انصاری ضمن تقدیر از حمایت‌های ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از این کشور در مبارزه با تروریسم، بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.

العالم _ سوریه

حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه، که جهت گفت‌وگو با مقامات سوریه پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه و روند مذاکرات بین المللی صلح سوریه وارد دمشق شده است، صبح امروز چهارشنبه 8 شهریور 96 با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی در ارتباط با سوریه و با اشاره به سرعت حوادث و تحولات بر ضرورت رایزنی مستمر و نزدیک بین طرفین تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم، بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف با مرور آخرین تحولات میدانی و سیاسی، درباره افق‌های پیش رو در زمینه حل بحران سوریه به ویژه در چارچوب روند آستانه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

پربیننده ترین خبرها