جایزۀ هنگفت بانک دوحه برای ژاوی ... شانس یا تبلیغات؟

جایزۀ هنگفت بانک دوحه برای ژاوی ... شانس یا تبلیغات؟
پنج‌شنبه 9 شهريور 1396 - 12:42

دویچه وله نوشت بنابرا اعلام مسئولان بانک دوحۀ قطر، ژاوی بازیکن سابق بارسلونا که اکنون در باشگاه السد بازی می کند، یک میلیون ریال قطری در قرعه کشی بانک برنده شده است. اما از آن جایی که ژاوی ستارۀ تبلیغاتی این بانک است تردید هایی درباره واقعی بودن این قرعه کشی ایجاد شده است.

العالم - اروپا

به گزارش خبرگزاری دویچه وله، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که هم اکنون درباشگاه السد قطر بازی می کند یک میلیون ریال قطری در قرعه کشی بانک دوحه - که در آن سپرده دارد - برنده شد.

ژاوی پس از دریافت  چک یک میلیون ریال قطر (معادل 228 هزار یورو) گفت: غافلگیری غیر منتظره ای بود اما من از آن استقبال می کنم.

وی افزود: از یک سال پیش حساب پس اندازی در بانک دوحه افتتاح کردم و از بردن این جایزه خوشحال هستم. امیدوارم همه سپرده گذاران این بانک در آینده چنین شانسی بیاورند.

اما برنده شدن ژاوی،به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های تبلیغاتی بانک دوحه، سئوالاتی را در خصوص صحت قرعه کشی ایجاد کرده و این تصور را ایجاد کرده است که به دلیل توجه زیاد مطبوعات داخلی و بین المللی به ژاوی، انتشار این خبر  در واقع اقدامی تبلیغاتی برای بانک است.

شایان ذکر است ژاوی هرناندیز که سال 2015 به باشگاه السد پیوست یکی از چهره های مطرحی است که قطر برای تبلیغات جام جهانی 2022 از آن ها استفاده می کند.

 

217

پربیننده ترین خبرها