حیدر العبادی:

تلعفر به طور کامل آزاد شد

تلعفر به طور کامل آزاد شد
پنج‌شنبه 9 شهريور 1396 - 16:25

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آزادسازی منطقه تلعفر و استان نینوا از اشغال داعش خبر داد.

العالم عراق

به گزارش پایگاه عراقی السومریه،حیدر العبادی نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد " با آزادی تلعفر ، خوشحالی ما کامل شد و پیروزی تحقق یافت و استان نینوا به طور کامل تحت کنترل نیروهای قهرمان عراقی درآمد."

العبادی خطاب به عناصر گروه تروریستی داعش افزود: "هرجا که باشید، ما برای آزاد سازی خاک عراق، خواهیم آمد و شما جز مرگ یا تسلیم شدن راهی ندارید."

وی افزود : "به شما اعلام می کنیم که تلعفر مقاوم نیز به موصل آزاد شده پیوست و به آغوش وطن بازگشت. در روزهای گذشته، تروریست های داعشی در تلعفر نابود و درالعیاضیه و مناطق دیگر سرکوب شدند و نیروهای عراقی به آن ها اجازه فرار ندادند."

العبادی بر ثبات موضع عراق درمقابله با جنایتکارانی که وجودشان درهرنقطه، تهدیدی برای همه ملت های منطقه وجهان است، تاکید کرد.

العبادی ادامه داد : تلعفر آزاد شد و پرچم عراق بار دیگر با کمک نیروهای قهرمان عراقی اعم از ارتش،  پلیس فدرال ،نیروهای مبارزه با تروریسم ، الحشد العشبی ، نیروهای واکنش سریع و اهالی تلعفر بر فراز این شهر به اهتزاز درآمد.

نخست وزیرعراق قول داد که نیروهای عراقی با عزم و اراده قوی درمسیر آزادسازی هروجب از خاک عراق از اشغال تروریست های داعش حرکت کنند.

در همین ارتباط، عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات « نینوا ما می آییم» نیز از پایان عملیات آزادسازی تلعفر از اشغال داعش و آزادی کامل استان نینوا در شمال عراق از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.

الحشد الشعبی دیروز از طریق پایگاه رسمی خود از آزادسازی منطقه العیاضیه از توابع استان نینوا از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.

215

 

پربیننده ترین خبرها