دبیرکل جنبش "النجباء" عراق:

مواضع "سید حسن نصرالله" در قبال عراق بسیار روشن است

مواضع
جمعه 10 شهريور 1396 - 01:00

دبیرکل جنبش "النجباء" عراق مواضع دبیرکل حزب الله لبنان در دفاع از عراق و ملت این کشور را "بسیار روشن" توصیف و اعلام کرد که اتخاذ چنین مواضعی از سوی حزب الله، شایسته تقدیر است.

العالم-عراق

"اکرم الکعبی" دبیرکل جنبش النجباء عراق پنجشنبه شب در پیامی به سید حسن نصرالله اعلام کرد که برای ما دردناک است که برخی از مردم عراق تحت تاثیر دروغ‌های رسانه‎ای صهیونیسم داعشی علیه جهاد شما قرار می‎گیرند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، وی افزود: موضوع دردناکتر این است که چنین دروغ‎هایی نه تنها عموم مردم عراق را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه برخی از سیاسیتمداران و روشنفکران عراقی را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

اکرم کعبی خطاب به نصرالله گفت: مواضع شما و مواضع تاریخی حزب الله در دفاع از عراق و مردم این کشور شایسته آن است که از سوی ما تقدیر و تشکر شود.

وی تصریح کرد: مشاوران حزب الله و فرماندهان آن از همان اولین عملیات نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) علیه داعش در کنار الحشد الشعبی بودند و همچنان نیز هستند.

دبیرکل جنبش النجباء خاطر نشان کرد که حزب الله در جنگ با داعش در عراق شهدای زیادی را تقدیم کرد.

وی اعلام کرد که مواضع حزب الله عراق در قبال عراق اظهر من الشمس است و صهیونیست‌ها با رسانه‎های خود می خواهند آن را مخفی کنند.

الکعبی اظهار داشت که در مبارزه با استکبار و استعمار و تروریست‎ها و تکفیری‌ها در کنار حزب الله و در یک جبهه باقی خواهیم ماند.

 

پربیننده ترین خبرها