ابراز همدردی قاسمی با آسیب دیدگان و خانواده قربانیان طوفان در آمریکا

ابراز همدردی قاسمی با آسیب دیدگان و خانواده قربانیان طوفان در آمریکا
جمعه 10 شهريور 1396 - 01:58

سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از خسارات و تلفات ناشی از طوفان در بخش هایی از ایالات متحده آمریکا، با مردم آسیب دیده و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

العالم-ایران

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از خسارات و تلفات ناشی از طوفان در بخش هایی از ایالات متحده که دهها کشته و مفقود برجای گذاشت، با مردم آسیب دیده و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همچنین اظهارتات اخیر  وزیر خارجه امارات عربی متحده در ارتباط با نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را نادرست، غیر سازنده و توهم آمیز خواند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهارات وزیر خارجه امارات درباره جمهوری اسلامی را نادرست و توهم‌آمیز خواند و با اشاره به سیاست‌های ماجراجویانه این کشور در منطقه، به ابوظبی توصیه کرد که به سیاست‌های مخرب، ناکارآمد و تنش‌زا خاتمه دهد.

 «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات در نشست خبری روز گذشته در ابوظبی به همراه سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه مدعی شد که دخالت‌های ترکیه و ایران و تلاش آنها برای تحمیل سلطه استعماری جدید مانع دستیابی به راه‌حل بحران سوریه است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها