در پیام تبریک عید قربان

رهبر انصار الله بر ضرورت حفظ وحدت در جبهۀ داخلی یمن تأکید کرد

رهبر انصار الله بر ضرورت حفظ وحدت در جبهۀ داخلی یمن تأکید کرد
جمعه 10 شهريور 1396 - 20:56

رهبر جنبش انصارالله یمن به مردم، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور و امت اسلامی عید قربان را تبریک گفت.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در پیام تبریکی به مناسبت عید قربان به آزادگان در منطقه و در راس آنها حزب‌الله و مردم سوریه و عراق به دلیل پیروزی‌شان در رویارویی با استکبار تبریک گفت.

وی همچنین تاکید کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که راه را در مقابل متجاوزان می‌بندد، اقدام مشترک و تلاش‌های یکپارچه جهت برخورد با تجاوزگری‌ها است.

عبدالملک الحوثی تصریح  کرد که برخورد با تجاوزگری‌ها معیار واقعی برای صداقت در رویکردهای ملی است و کسانی که وحدت و یکپارچگی ملی را زیر پا میگذارند، هیچ احساس مسئولیتی ندارند و به رنج مردم خود اهمیت نمی‌دهند.

رهبر جنبش انصارالله خاطرنشان کرد که مردم یمن گام‌های بلندی را برداشته و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و باید این مسیر با صبر و حکمت بیشتر ادامه پیدا کند.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد، ماهیت این مرحله ایجاب می‌کند که آزادگان کشور دست به تمامی تلاش‌ها جهت تحقق پیروزی‌ بزنند و مردم یمن شایستگی این را دارند که چالش‌ها را به فرصت سازندگی تبدیل کنند.

وی گروه‌هایی که با تجاوزها برخورد کرده‌اند و در راس آنها، انصارالله و کنگره مردمی یمن و شرکاء و همپیمانانشان را ستود و بر اهمیت حفظ وحدت تاکید کرد.

عبدالملک الحوثی همچنین به افراد فتنه انگیز که از سوی کشورهای متجاوز اجیر شده‌اند، هشدار داد و گفت که اولویت برخورد با تجاوزها و خدمت به مردم و فعال سازی نهادهای دولت و حل مشکلات از طریق تفاهم است.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد که ائتلاف متجاوز از برخی از خائنان که به ارزش‌های انسانی قائل نیستند، برای اجرای طرح‌های ویرانگر خود بهره می‌برد.

پربیننده ترین خبرها