فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

بازمانده باند آدم‌ربایی «کلاغ‌ها» در کرمانشاه دستگیر شد

بازمانده باند آدم‌ربایی «کلاغ‌ها» در کرمانشاه دستگیر شد
شنبه 11 شهريور 1396 - 15:45

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری آخرین عضو باند آدم‌ربایی معروف به «کلاغ‌ها» در کرمانشاه خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده در یک فقره سرقت بیش از ۱۰ میلیارد ریال فرش نفیس را به سرقت برده بود.

العالم _ ایران / اجتماعی

 سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: مأموران کلانتری کرمانشاه با  انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یکی از سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار مطلع شده و جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به این که متهم از اعضای اصلی باند سرقت، شرارت و آدم‌ربایی معروف به «کلاغ‌ها» است، گفت: سرکرده باند چند سال پیش به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر از اعضای باند نیز دستگیر و محاکمه شدند، اما متهم مذکور موفق به فرار شد.

امان‌اللهی عنوان کرد: یکی از متهمان که آخرین بازمانده از این باند بود، در سال 91 پس از سرقت بیش از 10 میلیارد ریال فرش نفیس از استان متواری شد، اما با تلاش نیروهای انتظامی کرمانشاه،  در یک مراسم ترحیم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: چند فقره سرقت، شرارت، آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در سابقه کیفری متهم به ثبت رسیده است، لذا جهت سیر دوران محکومیت  به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

 پایگاه خبری پلیس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها