روسیه: در نمایش بی ارزش آمریکا شرکت نمی کنیم!

روسیه: در نمایش بی ارزش آمریکا شرکت نمی کنیم!
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 11:36

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از اقدام مسئولان آمریکایی در بازرسی از نهادهای دیپلماتیک روسیه در این کشور به شدت انتقاد کرد و آن را نمایشی احمقانه و غیرقانونی توصیف کرد.

العالم - روسيه

ماریا زاخارووا در واکنش به اقدام سازمان پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در بازرسی ساختمان کنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو و دو نهاد تجاری این کشور در نیویورک و واشنگتن در صفحه خود در فیسبوک نوشت: این اقدام "نمایشی جهنمی و احمقانه و بی معنی است که پایه و اساس قانونی ندارد".

وی افزود: چرا اینکار را انجام دادند؟! شاید برای نشان دادن یال و کوپال دستگاه اطلاعاتی آمریکا. عیبی ندارد. نشان بدهید. همه چیز را دیدیم.. حتی خجالتی که در چهره مامور "اف.بی.آی" نمایان بود...آیا برای شکستن قفل ها و درها برنامه ریزی می کردند؟ ما انسان های مودبی هستیم. خودمان درها را باز خواهیم کرد تا دارایی های خود را در خطر تخریب قرار ندهیم.

زاخارووا گفت: آمریکایی ها در تحریک دیپلمات های روس موفق نخواهند بود. بعد از دو روز اهانت و محدودیت علیه دیپلمات های روس، آمریکایی ها آرزو داشتند که این دیپلمات ها را مجبور کنند تا واکنش تندی از خود نشان دهند. این آرزو تا ابد تحقق نخواهد یافت..ما در این نمایش بی ارزش شرکت نخواهیم کرد.

6

پربیننده ترین خبرها