امير حاتمي:

پشتيباني از نيروهاي مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت

پشتيباني از نيروهاي مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 13:05

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه پشتيباني از نيروهاي مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: بايستي بدانيم در اين چهار سال براي هر يك از نيروهاي مسلح چه كارهايي بايد انجام‌ دهيم.

العالم - ایران 

به گزارش روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ امير حاتمي در همايش مديران ارشد وزارت دفاع با گراميداشت ياد و خاطره امام خميني (ره)، شهداي انقلاب اسلامي، شهداي هشت سال دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم به ويژه يك هزار شهيد صنعت دفاعي اظهار داشت: اين روزها شاهد بازگشت پيكر پاك شهيد حججي به كشور هستيم ‌كه طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، اين شهيد بزرگوار حجتي بر روي زمين ‌براي همه ما شدند.

وي با بيان اينكه اين روزها فضاي شهادت با بازگشت پيكر شهيد حججي در جامعه موج مي‌زند، افزود: امنيت و آرامش امروز كشورمان را مديون شهدا هستيم و از خداوند مي‌خواهيم اين نعمت گران‌بها را از ما نگيرد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در ادامه با قدرداني از اعتماد فرمانده معظم كل قوا، رئيس جمهور و نمايندگان مجلس تصريح كرد: رأی اعتماد قاطع نمايندگان مجلس به وزير دفاع نشانه اعتماد ملت به بخش دفاع بود كه به دست نمايندگان ملت قهرمان ايران اتفاق افتاد.

امير حاتمي با بيان اينكه نيروهاي مسلح مورد وثوق و اعتماد ملت ايران هستند، تاكيد كرد: رأی قاطع نمايندگان مجلس نشان داد اراده نمايندگان بر پشتيباني و حمايت از نيروهاي مسلح و بخش دفاع و قدرت بازدارندگي قرار دارد.

وي با اشاره به برنامه چهار ساله وزارت دفاع، لازمه اجراي اين برنامه را همكاري و همدلي همه كاركنان در تمام بخش‌‌ها در سطح وزارت دفاع دانست و خاطرنشان كرد: بحمدالله در دوره‌هاي گذشته به ويژه در دوره سردار دهقان اقدامات بسيار خوبي در سطح وزارت دفاع انجام شد‌ و امروز اين امانت را بايد با قدرت به پيش برده و به نسل آينده تحويل دهيم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنان خود اخلاق‌مداري، قانون‌گرايي، برنامه‌محوري و شايسته‌سالاري را چهار اصل مهم در اجراي امور در وزارت دفاع دانست و گفت: از همه مديران مي‌خواهم به تكريم و احترام ‌‌تمام همكاران در وزارت دفاع و نيروهاي مسلح اهتمام ویژه داشته باشند.‌

امير حاتمي با بيان اينكه كاركنان وزارت دفاع جزو متعهد ترین ، شريف‌ترين، ولایی ترین و پاک ترین نيروها هستند، گفت: تکریم ذینفعان ، اخلاق مداری و رفتارهای متناسب با آموزه های اسلامی و انسانی از اولویت های ما در صنعت دفاعی خواهد بود.

وي پاسخگويي را يكي از مصاديق مهم تكريم و احترام دانست و اضافه كرد: كساني كه در دستگاه حكومت مسئوليت دارند بايد در مقابل ذي‌نفعان پاسخگو باشند كه بحمدالله در وزارت دفاع مصاديق برجسته‌اي از پاسخگويي سريع و دقیق در كمال احترام را داريم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه وزارت دفاع يك مجموعه مورد احترام و مورد نظر ‌فرماندهي معظم كل قوا و ‌تكريم همگان است، اظهار داشت: از همه مديران وزارت دفاع مي‌خواهم با تمام ذي‌نفعان با زبان احترام سخن بگويند و غیر از این انتظار نیست .

وي با بيان اينكه قانون‌گرايي مهم‌ترين اصل در هر وزارتخانه است، افزود: وزير مسئول رصد، پايش و اجراي قانون در سطح وزارتخانه است لذا ‌همه مديران بايد پايبند به اجراي قانون باشند و هر جا مشكلي بود مطمئن باشند معاونت حقوقي نسبت به رفع سريع موانع قانوني اقدام خواهد كرد.

امير حاتمي با برشمردن برخي مصاديق بي‌توجهي به ‌قانون‌ خاطرنشان كرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، همه بايد به قانون احترام بگذاريم و در اجراي آن نهايت اهتمام را داشته باشيم چرا كه در غير اين صورت شاهد بي‌عدالتي خواهيم بود.

وزير دفاع به اصل مهم برنامه‌محوري در سطح وزارت دفاع اشاره كرد و گفت: برنامه چهار ساله دوره قبل با راهبري سردار دهقان به خوبي اجرايي شد و به موفقيت‌هاي خوبي دست يافتيم.

وي با بيان اينكه برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع كامل‌تر از دوره قبل توسط يك هيئت عالي و انديشه‌ورز تهيه شده است، تاكيد كرد: اين برنامه كامل، هماهنگ، دقيق و كاربردي است كه با اجراي آن ان‌شاءالله قدم های بسيار خوبي در سطح وزارت دفاع و نيروهاي مسلح برداشته خواهد شد.

امير حاتمي با بيان اينكه شايسته‌سالاري را با اجراي طرح معراج در سطح وزارت دفاع مورد تاكيد و توجه قرار داده ايم، اضافه كرد: در اين طرح مديران مستعد و شايسته شناسايي و با روش استادشاگردی براي مشاغل مديريتي آماده مي‌شوند.

وي خروجي اين طرح را مديراني "متدين، حزب‌اللهي، كاردان، شجاع و امين" دانست و گفت: مديران آينده وزارت دفاع در اين طرح در مقابل نظام، انقلاب و مردم خود را مسئول دانسته و با تمام وجود تلاش خواهند كرد و در مقابل دشمنان شجاعانه می‌ایستند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بخش پاياني سخنان خود ارتقاي معيشت كاركنان نيروهاي مسلح را مدنظر قرار داد و تصريح كرد: توجه به معيشت كاركنان نيروهاي مسلح ، نيازمند توجه و عنایت همه ارکان نظام اسلامی است .

وي با بيان اينكه طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، وزير دفاع معاون پشتیبانی فرماندهي ‌كل قواست ، خاطرنشان كرد: بايستي بدانيم در اين چهار سال براي هر يك از نيروهاي مسلح چه كارهايي در دستور کار داریم.

امير حاتمي با بيان اينكه پشتيباني از نيروهاي مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: تمام صنايع بايد نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را دريافت و در كم‌ترين زمان و با بهترين كيفيت محصول را تحويل دهند تا شاهد ا‌فزايش قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران باشيم.

وزير دفاع توجه ويژه به شبكه همكاران را مدنظر قرار داد و گفت: در اين دوره شبكه همكاران جايگاه ويژه‌اي خواهند داشت ‌و از همه مديران عامل سا‌زمان‌ها مي‌خو‌اهم به آنها بها ‌دهند و در سرمايه‌گذاري‌ها به اين شبكه‌ها توجه ویژه‌ایی صورت گیرد.

وي خواستار توجه كاركنان به ويژه مديران به خانواده‌ها شد و گفت: دشمنان امروز با جنگ نرم و عملیات روانی هجمه شديدي را علیه کانون خانواده پیش بینی کرده‌اند، لذا ‌می بایست خانواده در اولویت توجه مدیران و کارکنان بوده و از هرگونه آسیب و گزندی مصون نگه داشته شود.
در پایان این مراسم امیر سرتیپ حاتمی، حجت الاسلام قندهاری و سایر مسئولان  وزارت دفاع با حضور در مزار شهدای گمنام قبور نورانی این عزیزان را عطر افشانی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها