کی‌روش: اتهام تبانی با سوریه کثیف و بزدلانه است

کی‌روش: اتهام تبانی با سوریه کثیف و بزدلانه است
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 17:00

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با مطرح شدن شایعه تبانی ایران و سوریه گفت: این مسائل استحقاق صحبت کردن را ندارد که ما حتی بخواهیم حرفش را بزنیم.

العالم - ایران / ورزشی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط بامطرح شدن شایعه تبانی ایران و سوریه یادآور شد: این مسائل استحقاق صحبت کردن را ندارد که ما حتی بخواهیم حرفش را بزنیم، این حرف‌ها آنقدر کثیف و بزدلانه است که نباید درموردش صحبت کنیم، آنهایی که این مسائل را می‌گویند می‌خواهند یک علامت سوال بزرگ مقابل دستاوردهای تیم ملی قرار بدهند.

وی گفت: توصیه من به رسانه‌ها این است که این صحبت‌ها را فراموش کنید و تلاش کنید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشورمان انجام شود. عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه می‌گویم کشورمان، چرا که تا وقتی این پیراهن بر تن من است و اینجا مسئولیت دارم و بعد از آن تا پایان عمرم به ایران کشورم می‌گویم. از شما ممنون می‌شوم اگر بتوانید با فعالیت خود به آماده‌سازی تیم ملی و اجرای برنامه ما کمک کنید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی در جمع خبرنگاران  درباره دیدار ایران مقابل سوریه، افزود:  نتایج و اعداد بیانگر عملکرد سوریه در مقدماتی جام جهانی است. سوریه تیم سوم جدول رده‌بندی است و همه را با عملکرد خود شگفت زده کرده است. ما هوشیار و آماده هستیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

او ادامه‌ داد: رفتار سوری‌ها در بازی قبل انگیزه زیادی به ما می‌دهد که با تمام قوا مقابل آنها ظاهر شویم. آنها در بازی رفت رفتار خوبی نداشتند و بسیار خشن بودند.

ایران٬ کره‌جنوبی٬ سوریه٬ ازبکستان٬ چین و قطر شش تیم حاضر در گروه A  رقابت های جام جهانی 2018 روسیه هستند و  راه‌یابی ایران به جام‌جهانی روسیه پیش از انجام دو بازی آخر با کره و سوریه قطعی شده بود.

ایران با 21 امتیاز در صدر و تیم‌های کره‌‌جنوبی٬ سوریه و ازبکستان که به ترتیب با 14  و 12  و 12 امتیاز در رده دوم٬ سوم و چهارم گروه A   قرار دارند٬ و هرکدام امیدهایی برای صعود دارند.

دیدار برگشت تیم های ملی ایران و سوریه روز سه شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها