تمرین مخفیانه تیم ملی در آزادی لو رفت

تمرین مخفیانه تیم ملی در آزادی لو رفت
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 21:56

تیم ملی قصد داشت تمرین مخفیانه ای را برای مصاف با سوریه برگزار کند اما بنا به دلایلی این تمرین لو رفت.

العالم _ ایران / ورزشی

با توجه به تمرینات صبحگاهی ملی پوشان کمتر کسی تصور می کرد سرمربی پرتغالی برای شاگردان خود در نوبت بعدازظهر هم تمرین در نظر بگیرد اما کی روش در تصمیمی مخفیانه ملی پوشان را به زمین اصلی ورزشگاه آزادی برد تا به دور از چشم همگان آخرین تدابیر تاکتیکی مد نظر خود را اجرا کند، تمرینی که با وجود تمام مخفی کاری ها از سوی فدراسیون به خاطر عدم هماهنگی حراست ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال لو رفت تا بار دیگر خشم سرمربی تیم ملی را در پی داشته باشد. 

ماجرا از این قرار بود که کی روش برای تیم ملی تمرین مخفیانه ای از ساعت 19 در زمین شماره یک آزادی در نظر گرفت غافل از این که فدراسیون و حراست ورزشگاه آزادی نیز از ساعت 18:30 زمین شماره دو را در اختیار تیم ملی سوریه قرار دادند تا دومین جلسه تمرینی خود را این بار به جای تختی در آزادی برگزار کند. تصمیمی که باعث شد تا ناخودآگاه تمرین مخفیانه تیم ملی هم با حضور نمایندگان رسانه های جمعی برای پوشش تمرین سوریه لو برود و همین عدم هماهنگی برنامه های کی روش را نقش برآب کند. 

سرمربی پرتغالی که تصور نمی کرد آزادی در اختیار سوریه قرار بگیرد از این که باید هم زمان با رقیب سه شنبه شب تمرین کند حسابی دلخور و ناراحت شد تا بعد از ماجرای هلی شات استقلال که تمرین نوبت صبح تیم ملی را تحت الشعاع خود قرار داد این بار تداخل برنامه تمرینی با سوریه پیرمرد پرتغالی را سورپرایز کند!

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها