افشای اطلاعات شخصی جاسوسان آمریکایی!

افشای اطلاعات شخصی جاسوسان آمریکایی!
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 09:42

روزنامه آمریکایی "The Hill" از افشای اطلاعات شخصی نظامیان و کارکنان سازمان جاسوسی آمریکا در اینترنت خبر داد.

العالم - آمریکا

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، این روزنامه نوشت اکنون هر کسی می تواند از این آمار و اطلاعات شخصی شامل آدرس، شماره تلفن، ایمیل و دیگر اطلاعات شخصی افسران و کارکنان سازمان جاسوسی آمریکا پرینت بگیرد. علاوه بر این اطلاعاتی درباره یکی از مأموران پلیس آمریکا و یکی از کارکنان سازمان ملل که در خاورمیانه فعالیت می کند نیز در اینترنت افشا شده است.

یکی از کارکنان شرکت Upguard به نام "کریس ویکری" ضمن تأیید این خبر گفت که اطلاعات شخصی این افراد در اینترنت منتشر شده و در دسترس همه مردم قرار گرفته است.

روزنامه "The Hill" نوشت این اطلاعات از پایگاه داده های یک شرکت خصوصی به نام "تیگر سوان" (TigerSwan) که در زمینه امنیت داده ها فعالیت می کند، لو رفته است.

این شرکت، زندگینامه تمام متقاضیان همکاری را از سال 2009 در سرورهای رایانه خود ذخیره کرده است اما به دلیل بروز خطا در سامانه حفاظت داده ها، اطلاعات یادشده در سایت آمازون در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

پیش از این نیز درگاه iz.ru از افشای 700 میلیون آدرس ایمیل از پایگاه "خدمت انلاین" ویژه نشر آگهی های تبلیغاتی خبر داده بود. این اتفاق در آن تاریخ بزرگترین حادثه درز الکترنیکی اطلاعات ناشی از بروز اختلال در سامانه حفاظت داده ها و آمار به شمار می رفت.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها