دیدار فرمانده کل سپاه با وزیر دفاع

دیدار فرمانده کل سپاه با وزیر دفاع
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 11:09

‌سرلشکر جعفری و امیر سرتیپ حاتمی در دیداری به تبادل نظر پیرامون مسائل دفاعی کشور و همکاری‌های متقابل سپاه و وزارت دفاع پرداختند.

العالم- ایران/ سیاسی 

در این دیدار سرلشکر جعفری با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته امیر حاتمی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند و هر روز با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی  با آن مقابله شود.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تاکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.
 
‌امیر حاتمی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب ، شرایط اطمینان بخشی در فرآیند تامین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد.
 
در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادار‌ترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، تصریح کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو‌، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم می‌یابد.
 
ایلنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها