واکنش سلطانی‌فر به انتقادات بازیکنان تیم ملی!

واکنش سلطانی‌فر به انتقادات بازیکنان تیم ملی!
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 12:02

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما تمام کارها و حمایت‌ها را برای صعود تیم ملی به جام جهانی انجام دادیم و قرار نیست پاسخ کسی را بدهیم.

العالم _ ایران / ورزشی

وزیر ورزش در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار داشت: تلاش ما این است که تولیدکنندگان بتوانند توانمند شوند و نیازهای قهرمانان ورزشی را تامین کنند. من این توان را می‌بینم که تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با خارجی‌ها رقابت و در کیفیت برابری کنند. انتظارم این است که باشگاه‌ها از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی درمورد اینکه آیا فدراسیون‌ها هم در این نمایشگاه مشارکت دارند یا خیر، گفت: فدراسیون‌ها مشارکت ندارند و اکثر آنها مصرف کننده هستند.

وزیر ورزش عنوان کرد: رویکرد ما این است که از تولیدات داخل استفاده کنیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارمان قرار دهیم. حمایت ما این است که با مصرف بیشتر به تولید داخلی کمک کنیم تا کیفیت آنها بیشتر شود. نگاه تولیدکنندگان ما باید به صادرات هم باشد چون من می‌بینم برخی محصولات کیفیتشان از کالاهای چینی بهتر است و نیاز به بازاریابی وجود دارد.

سلطانی‌فر درمورد انتقادات فوتبالیست‌ها نسبت به بی‌توجهی برای صعود به جام جهانی2018 اظهار داشت: ما تمام کارها و حمایت‌ها را برای صعود تیم ملی به جام جهانی انجام دادیم و نیازها را تامین کردیم و قرار هم نیست پاسخ کسی را بدهیم.

وی درمورد استعفای قریب از هیات مدیره استقلال اظهار داشت: من تاکنون هیچ استعفایی ندیدم.

فارس

جزییاتی از جلسه فوق‌العاده ملی‌پوشان در فرودگاه دبی همراه با خشم کی‌روش!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها