کشف یکی از گران‌ترین مشروبات الکلی در تهران/ مشروبی با براده‌های "طلا" + عکس

کشف یکی از گران‌ترین مشروبات الکلی در تهران/ مشروبی با براده‌های
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 14:41

یکی از جالب‌ترین کشفیات به دست آمده در طرح دستگیری اراذل و اوباش، شیشه‌ای طلایی بود که به گفته تعدادی از دستگیر شدگان، حاوی یکی از گرانترین مشروبات الکلی بود.

العالم _ ایران / اجتماعی

شب گذشته ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ در عملیاتی هماهنگی در 85 نقطه از شهر تهران، اقدام به دستگیری اراذل و اوباش پایتخت کردند و در این عملیات بیش از 200 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

این افراد که به گفته رئیس پلیس تهران مرتکب جرایمی همچون تخریب اموال، عربده‌کشی، درگیری مسلحانه، زورگیری، ایجاد مزاحمت و همچنین نگهداری مواد مخدر شده بودند دستگیر شدند و از آن‌ها مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی، سلاح گرم و سرد و ... کشف و ضبط شد.

اما یکی از جالب‌ترین کشفیات به دست آمده از این اراذل و اوباش شیشه‌های رنگارنگ مشروبات الکلی بود که در میان آن‌ها یکی از این شیشه‌ها، شیشه‌ای طلایی بود که به گفته تعدادی از دستگیر شدگان، حاوی یکی از گرانترین مشروبات الکلی بوده و در تولید آن از براده‌های طلا استفاده شده است.

در این عملیات شبانه 10 دستگاه خودرو دودزا، انواع تجهیزات فرار از دست مأموران از جمله تجهیزات پرتاب میخ، تعداد زیادی سلاح جنگی، اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد از جمله قمه، ساطور و شمشیر کشف شد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها