از سوی رئیس پلیس راه کشور تشریح شد

ابعاد جدیدی از حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان

ابعاد جدیدی از حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان
سه شنبه 14 شهريور 1396 - 20:37

بر اساس گزارش ها، با توجه به این که اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، غلت نزده و فقط روی پهلو خوابیده و همچنین سرعت آن بالا نبوده و سرعت کنترل شده ای داشته است، اگر کمربندهای ایمنی بسته شده بودند قاعدتا میزان تلفات بسیار کمتر بود.

العالم - ایران / اجتماعی

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، رئیس پلیس راه کشور گفت: مسلم شده که نبستن کمربند ایمنی باعث تشدید تلفات در این حادثه شده و راننده نیز به دانش آموزان گفته است هر زمان که اعلام کردم کمربندها را ببندید.

سردار حمیدی در ادامه توضیح داد: تنها کسی که در این حادثه آسیب ندیده راننده بوده که کمربند ایمنی خود را بسته بوده است و دلیل آن هم کنترل راننده گان از طریق سامانه سپهتن بوده که راننده مجبور به رعایت این قانون شده است.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به این که هیچ تماسی با پلیس مبنی بر این که راننده رفتار پرخطری دارد، برقرار نشده است، گفت: البته هنوز این موضوع که راننده رفتار پرخطری داشته یا خیر به طور دقیق ثابت نشده و طی تحقیقات بعدی بررسی می شود.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مجروح حادثه گفته اند وقتی از پاسگاه عبور می کردند، راننده اعلام می کرده که کمربندها را باز کنید و هر وقت لازم شد به شما می گویم که قبل از پاسگاه بعدی کمربندها را ببندید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها