روزنامه "هآرتص":

مسلمانان میانمار با سلاح‌های اسرائیلی کشته می‌شوند

مسلمانان میانمار با سلاح‌های اسرائیلی کشته می‌شوند
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 16:39

روزنامه صهیونیستی هآرتص اذعان کرد که با وجود ادامه کشتار مسلمانان میانمار و ارتکاب جنایت جنگی علیه آنها، وزارت جنگ این رژیم همچنان بر فروش اسلحه به حکومت میانمار اصرار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه "هآرتص" اذعان کرد که با وجود درخواست‌های مکرر فعالان حقوقی از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف فروش اسلحه به حکومت میانمار، اما این رژیم همچنان بر ادامه فروش سلاح به این کشور اصرار دارد.

این روزنامه صهیونیستی تصریح کرد که "مین آنگ هلینگ"، فرمانده ارتش میانمار در سپتامبر 2015 به منظور خرید اسلحه از دو کارخانه در رژیم "اسرائیل" به فلسطین اشغالی سفر کرد و با "رووین ریولین"، رئیس رژیم صهیونیستی و مقامات نظامی این رژیم از جمله رئیس ستاد ارتش آن دیدار و گفتگو کرد.

در مقابل "میخائیل بن باروخ"، رئیس دایره همکاری های بین المللی در وزارت جنگ این رژیم در تابستان همان سال به میانمار سفر کرده است.

مقامات میانمار فاش کردند که تعدادی قایق تندروی "سوپر دوورا" (Super Dvora) و تعدادی سلاح دیگر از رژیم صهیونیستی خریداری کرده اند.

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که دیوان عالی رژیم اسرائیل در اواخر همین ماه (سپتامبر جاری) به درخواست برخی فعالان حقوقی مبنی بر توقف فروش سلاح به میانمار رسیدگی خواهد کرد.

 افشاگری‌ها علیه رژیم صهیونیستی در حالی است که "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ این رژیم در ژوئن گذشته گفته بود که این رژیم جزء کشورهای متمدن یعنی کشورهای غربی و آمریکاست که آنها هم بزرگترین صادرکننده سلاح در جهان هستند و این رژیم هم همین سیاست را دنبال می کند. اما این روزنامه با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرده است که با این حال آمریکا و اتحادیه اروپا پیش از این فروش سلاح به دولت میانمار را منع کرده اند.

208

پربیننده ترین خبرها