نبرد فرنگی‌کاران نوجوان ایران برای نایب قهرمانی جهان

نبرد فرنگی‌کاران نوجوان ایران برای نایب قهرمانی جهان
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 17:35

سه تیم ایران، اوکراین و گرجستان امشب برای تصاحب عنوان نایب قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

العالم - ایران / ورزشی

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان امشب با معرفی قهرمانان 5 وزن دوم در آتن یونان به پایان می‌رسد.

در حالی که رقابت‌های فینال و رده‌بندی امشب برگزار می‌شود از هم‌اکنون قهرمانی روسیه در این رقابت‌ها مسجل است اما سه تیم ایران، اوکراین و گرجستان رقابت تنگاتنگی برای نایب قهرمانی دارند.

ایران که تاکنون 32 امتیاز تصاحب کرده، سید جعفر سعادتی فرد را در فینال وزن 76 کیلوگرم دارد و محمد نصرتی نماینده وزن 85 کیلوگرم نیز برای مدال برنز به میدان می‌رود.

ایران در بدترین حالت صاحب 47 امتیاز و در بهترین حالت صاحب 50 امتیاز خواهد شد.

اما اوکراین با سه فینالیست شرایط بسیار خوبی در 5 وزن دوم به دست آورده است. این تیم پیش از این 20 امتیاز اندوخته است و در بهترین حالت صاحب 50 امتیاز و در بدترین حالت صاحب 47 امتیاز خواهد شد.

همچنین گرجستان با 18 امتیاز وارد رقابت‌های 5 وزن دوم شده که 4 کشتی‌گیر این تیم به دیدار رده‌بندی رسیده‌اند. گرجستان نیز در بهترین حالت صاحب 50 امتیاز و در بدترین حالت صاحب 42 امتیاز خواهد شد.

اگر ایران هر دو مسابقه امشب خود را پیروز شود و اوکراین به همراه گرجستان حتی در یک وزن شکست بخورند، نایب قهرمانی جهان نصیب فرنگی‌کاران نوجوان کشورمان خواهد شد.

در مجموع رقابت‌های بسیار حساسی در پیش است که تیم‌های سکونشین مسابقه‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان را مشخص خواهد کرد.

پیش از تیم ایران توسط محسن مدهنی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا رسید، مصطفی کاید خورده در ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره رسید و سید مجتبی حسینی در ۱۰۰ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد.کریمی نیا در وزن ۴۲ کیلوگرم،ابوالحسنی در وزن ۴۶ کیلوگرم،رضا نژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم، حسینوند نیز در ۵۴ کیلوگرم و کبیری در ۶۹ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: ایسنا

پربیننده ترین خبرها