تبریک حزب‌الله لبنان به مناسبت شکسته‌شدن محاصره دیرالزور

تبریک حزب‌الله لبنان به مناسبت شکسته‌شدن محاصره دیرالزور
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 19:29

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شکسته شدن محاصره دیرالزور را به ملت و دولت سوریه تبریک گفت و اعلام کرد که شکست حصر دیرالزور مقدمه آزادسازی دیگر اراضی تحت سیطره تروریست‎ها در این کشور است.

العالم لبنان

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شکسته شدن محاصره علیه مردم مقاوم دیرالزور را "پیروزی بزرگ" علیه تروریسم توصیف کرد و اعلام کرد که با این پیروزی راه برای آزادسازی بقیه مناطق تحت سیطره داعش در شرق سوریه باز شده است.

حزب الله لبنان این دستاورد را به رئیس جمهور، ارتش و ملت "صبور و فداکار" سوریه تبریک گفت و افزود: اگر اصرار مقامات سوریه برای بازپس‌گیری همه مناطق تحت اشغال داعش و فداکاری‌های بزرگ و مستمر نیروهای مسلح سوریه نبود، این پیروزی بزرگ محقق نمی شد.

در ادامه بیانیه آمده است: این پیروزی متعلق به مردمی است که در مدت محاصره در دیرالزور ماندند و این پیروزی آشکاری برای همه متحدان سوریه نیز هست که از این کشور حمایت کردند.

 حزب الله اعلام کرد که حزب الله این پیروزی بزرگ را مقدمه آزادی باقیمانده اراضی سوری از اشغال تروریست های مورد حمایت خارج می‌داند و تأکید می‌کند که سوریه متحد و یکپارچه بوده و باقی خواهد ماند و  در برابر توطئه‌های بزرگ به فضل خون شهدا و هشیاری رهبرش مقاومت خواهد کرد.

نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن روز گذشته موفق شدند رسما به محاصره سه سال دیرالزور واقع در شرق سوریه پایان دهند که این یک دستاورد بزرگی برای دولت سوریه محسوب می شود.

202

پربیننده ترین خبرها