رشد بی‌سابقه روابط عرب و رژیم صهیونیستی از زبان نتانیاهو

رشد بی‌سابقه روابط عرب و رژیم صهیونیستی از زبان نتانیاهو
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 20:18

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با وجود عدم حصول توافق با فلسطینی‌ها، همکاری تل‌آویو با جهان عرب به طور بی‌سابقه‌ای پیشرفت کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه روسیاالیوم، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی نشستی در مقر وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد که تاکنون میزان واقعی مناسبات عرب و "اسرائیل" فاش نشده است و دامنه این روابط و مناسبات بسیار گسترده‌تر از هر زمانی در طول تاریخ این رژیم است.

وی گفت: همکاری فعلی با کشورهای عربی در مقایسه با زمان امضای توافقنامه صلح با مصر و اردن بسیار قوی‌تر شده است و آنچه که در روابط فعلی این رژیم با کشورهای عربی رخ داده است، بی‌سابقه است و این تغییر بسیار بزرگی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان کرد که همکاری بین دو طرف به روش ها و در سطوح مختلف در جریان است هر چند که علنی نیست.

نتانیاهو در ادامه با اشاره به تغییر عظیم در روابط بین این رژیم و کشورهای عربی گفت که این تغییر ناشی از همسویی و ادغام قدرت اقتصادی، تکنولوژیکی و نظامی و تجسسی این رژیم است که منجر به تقویت قدرت سیاسی آن شده است.

وی اذعان کرد که این تغییر بزرگ در شرایطی رخ داده است که فلسطینی‌ها تاکنون شروط خود برای حل منازعات را تغییر نداده‌اند و شروط فعلی آنها برای این رژیم غیر قابل قبول است.

208

پربیننده ترین خبرها