ادامه عمليات ضد مواضع داعش در جبل الثرده و فرودگاه نظامی دير الزور

ادامه عمليات ضد مواضع داعش در جبل الثرده و فرودگاه نظامی دير الزور
پنج‌شنبه 16 شهريور 1396 - 16:40

معاون فرمانده هنگ 137 ارتش سوریه در غرب دیر الزور که ارتش سوریه و هم پیمانانش به تازگی  محاصره آن را شکستند گفت تلاشها برای گسترش شکافی که در مواضع گروه تروریستی داعش در جبل الثرده و اطراف فرودگاه نظامی ایجاد شده است ادامه دارد.

العالم - سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،معاون فرمانده هنگ 137 افزود: افراد این هنگ حملات زیادی را از طرف داعش تحمل کردند و دهها نفر از افراد انتحاری داعش را پیش از رسیدن به دیوارهای مقر هنگ 137 کشتند و دهها خودروی بمب گذاری شده آنان را پیش از رسیدن به مقر منهدم کردند و آنان حتی نتوانستند به نزدیکی دیوارهای این مقر برسند. 
دیروز شکافی در استحکامات نظامی این گروه تروریستی ایجاد شد و نیروهای سوری با کمک نیروهای مستقر در هنگ ، تلاش می کنند این شکاف را گسترش دهند و امنیت شهر دیر الزور به طور کامل تأمین و همه عناصر داعش را از شهر دیر الزور بیرون برانند تا دیر الزور که ما آن را عروس فرات می نامیم به آغوش کشور بازگردد و امنیت و ثبات و زندگی شرافتمندانه در  این شهر برقرار شود .

محاصره شهر دیرالزور سوریه پس از حدود چهار سال روز چهاردهم شهریور ماه با همکاری نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن و پشتیبانی هوایی جنگنده های سوریه و سوریه شکسته شد. 

پربیننده ترین خبرها