سرویس جدید گوگل برای مکان یابی بهتر

سرویس جدید گوگل برای مکان یابی بهتر
پنج‌شنبه 16 شهريور 1396 - 19:39

کارشناسان سرویس " استریت ویو " در شرکت گوگل خودروهای متعلق به این سرویس جدید را مجهز به دوربین هائی کرده اند که تصاویر بسیار دقیق تری به کاربران ارائه می دهد.

العالم - گوناگون

سرویس " نقشه یابی و جستجوی موقعیت شهرها و خیابان های" شرکت گوگول در چند سال گذشته بیشترین تعداد کاربران را در مقایسه با دیگر شرکت های مشابه داشته است .

شرکت گوگول سرویس هائی را همچون گوگل مپس ، گوگل ارث و گول ویو ارائه می دهد که آخرین سرویس به کاربران این امکان را می دهد که خیابان های اکثر شهرهای سراسر جهان را از پست کامپیوترها و دستگاه های هوشمند خود ببینند.

کارشناسان سرویس استریت ویو برای بالا بردن کارآئی این سرویس خودروهائی را به کار گرفته اند که این خودروها در خیابان ها حرکت می کنند و با بهره مندی از دوربین های جدید و مجهز به هوش مصنوعی به ثبت و ضبط همۀ جزئیات خیابان ها از هر سمت و سوئی می پردازند.  

کارشناسان گوگل می گویند که دوربین های جدید به کاربران این امکان را می دهد که کوچکترین جزئیات خیابان را ها ببینند و به معنی و مفهوم تابلوهای راهنمائی و رانندگی را پی ببرند و موقعیت مراکز تجاری ، مناطق تفریحی ، سینما ، تئاتر و دیگر اماکن را شناسائی کنند.

از سرویس استریت ویو می توان برای امور تبلیغاتی نیز استفاده کرد به عنوان مثال کسانی که می خواهند هتل خود یا منطقه ای تفریحی یا سیاحتی را تبلیغ کنند ، از این سرویس جدید گوگل استفاده کنند.  

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها