وزارت امور خارجه سوریه مطرح کرد؛

حمله صهیونیست ها به ارتش سوریه برای حمایت از تروریست ها

حمله صهیونیست ها به ارتش سوریه برای حمایت از تروریست ها
جمعه 17 شهريور 1396 - 06:29

وزارت امور خارجه سوریه در نامه های جداگانه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای شورای امنیت، با محکوم کردن حمله هوایی بامداد پنجشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه نیروهای سوری در استان حماه، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به نیروهای نظامی سوریه از تروریست ها حمایت می کند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه افزوده است: حملات هوایی رژیم صهیونیستی تبدیل به یک روش برای حمایت از تروریست ها از جمله جبهه النصره و داعش شده است.
در این نامه آمده است: کسانی که به ارتش سوریه حمله کردند در واقع به صورت مستقیم از تروریسم حمایت می کنند، چرا که ارتش سوریه و متحدانش هستند که به نیابت از جهان با تروریسم مبارزه می کنند.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرده که شورای امنیت تاکنون تدابیری برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرده و این مساله قابل قبول نیست.
پیش تر آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله بامداد پنجشنبه به استان حماه را برعهده می گیرد.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های اسرائیلی ساعت 2 و 42دقیقه بامداد پنجشنبه از فراز آسمان لبنان با چند موشک یکی از پایگاه های نظامی سوریه را در نزدیکی 'مصیاف' در استان حماه هدف قرار داده اند.
رژیم صهیوینستی تا کنون بارها مواضع نیروهای سوری در خاک این کشور را بمباران کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها