اعتراف رسانه‌های صهیونیست به شکست اسرائیل در سوریه

اعتراف رسانه‌های صهیونیست به شکست اسرائیل در سوریه
جمعه 17 شهريور 1396 - 16:53

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند؛ حمله اسرائیل به سوریه پس از آن صورت گرفت که تل‌آویو احساس کرد در سوریه و منطقه زیان دیده است.

العالمفلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی گفت: تل آویو در پی پیروزی های ارتش سوریه و هم پیمانانش در این کشور، وارد عمل شد تا به همگان پیامهای آتشین بدهد که این، نشانه سرخوردگی و نگرانی سران صهیونیست پس از برباد رفتن همه امیدهایشان به گروههای تروریستی در سوریه است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: حمله نیروی هوایی اسرائیل به حومه حماه حاوی علائمی به کشورهای بزرگ است مبنی بر اینکه تل آویو اگر منافع امنیتی اش مد نظر قرار نگیرد می تواند حل وفصل آینده را در سوریه بر هم بزند.

هاآرتص افزود: این حمله پس از آن صورت گرفت که روسیه و آمریکا منافع امنیتی اسرائیل را در توافق کاهش تنش در جنوب سوریه نادیده گرفتند. اسرائیل خواستار آن شده بود که ایران و حزب الله از مرزهای جنوبی جولان اشغالی دور رانده شوند.

اور هیلر متخصص در امور نظامی به تلویزیون شبکه ده رژیم صهیونیستی گفت: ما از خبرهای بسیار مهم مخابره شده از سوریه آغاز می کنیم که می گوید نیروی هوایی اسرائیل سحرگاه به یک کارخانه تولید موشک در شمال غربی سوریه حمله کرد.

شبکه بیست رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابع سیاسی این رژیم اعلام کرد؛ این حمله اسرائیل پیامی به ایران همزمان با رزمایش لشکر شمال است و این حمله با سخنان بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) درباره تهدیدات ایران و سکوت کشورهای بزرگ درباره این توسعه طلبی نگران کننده با توجه به این موضوع که اسرائیل می داند باید خودش از امنیتش دفاع کند ، منافاتی ندارد.

آلون بن دیوید تحلیلگر نظامی صهیونیست به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: در اوج رزمایش لشکر شمالی و حضور همه ارتش در شمال و حضور نیروی هوایی در آسمان ، ارتش اسرائیل به تأسیساتی در شمال غربی سوریه که در آن  موشک تولید می شد حمله کرد. این بر تنش در مرزهای شمالی می افزاید.

ژنرال عاموس یادلین رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: این حمله اسرائیل با توجه به بی اعتنایی کشورهای بزرگ به خطوط قرمز اسرائیل در سوریه انجام شد و سامانه های دفاعی موشکی روسیه مانع حمله حملات اسرائیل نخواهند شد.

یادلین به آمادگی برای پاسخ سوریه و ایران و حزب الله دعوت کرد.

پربیننده ترین خبرها