خط و نشان حمید درخشان برای نفت و علی کریمی

خط و نشان حمید درخشان برای نفت و علی کریمی
جمعه 17 شهريور 1396 - 19:16

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید مالکان جدید این باشگاه باید ابتدا با او به توافق برسند.

العالم - ایران / ورزشی

حمید درخشان درباره برکناری اش از سرمربیگری تیم نفت تهران و انتخاب علی کریمی به جای وی، گفت: به هر حال اتفاقات جدیدی برای مالکیت باشگاه رخ داده است و مالکان جدید می توانند هر تصمیمی که بخواهند بگیرند. این حق طبیعی آنها است. برای علی کریمی هم آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی سابق تیم نفت تهران تاکید کرد: من یک تیم خوب با جایگاه خوبی را تحویل مالکان جدید دادم. ما از ۵ بازی که سه تای آن خارج از خانه بوده، ۵ امتیاز گرفته ایم و این شرایط خوبی است. امیدوارم نفت با درایت علی کریمی به روند پیشرفتش ادامه بدهد.

درخشان با بیان اینکه دیگر در تیم نفت کاری ندارد، گفت: البته طبق قانون، مالکان جدید ابتدا باید با من تواق کنند وگرنه علی کریمی شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ندارد. قانون می گوید ابتدا باید نظر کادر فنی سابق را جلب کنیم تا بشود برای سرمربی جدید کارت صادر کرد. البته هنوز مالکان جدید چیزی به بنده ابلاغ نکرده اند.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد به مالکان جدید تیم نفت رضایت بدهد؟ تصریح کرد: چرا باید رضایت بدهم؟ در بدترین شرایط تیم را جمع و جور کردم و برایش زحمت کشیدم. من حق طبیعی خودم را می خواهم. اگر کسی فکر کرده من چیزی را می بخشم، در اشتباه است!

سرمربی سابق نفت تهران درباره حضور علی کریمی به جای وی روی نیمکت گفت: فوتبال حرفه ای همین است. آیا شما دیده اید که در ایران یک مربی بیش از دو سال روی نیمکت بنشیند؟! اگر این اتفاق رخ بدهد که باید آنرا به فال نیک گرفت. این چرخ، گردون است و در فوتبال حرفه ای هم پیش می آید.

درخشان در پایان با بیان اینکه از مالکان سابق باشگاه نفت ناراحت نیست، درباره آینده خودش هم خاطرنشان کرد: من از خارج ایران پیشنهاد مربیگری داشتم و حالا پیگیر آن پیشنهادات می شوم.

منبع : مهر نیوز

پربیننده ترین خبرها