تصاویر ... کاخ ترامپ نابود شد؛ کاخ دوم او یکشنبه نابود می شود

تصاویر ... کاخ ترامپ نابود شد؛ کاخ دوم او یکشنبه نابود می شود
شنبه 18 شهريور 1396 - 11:56

به نظر می رسد توفان مشهور ایرما کمر به نابودی املاک و دارایی های ثروتمندان و بهشت های زمینی میلیاردرها بسته است. یکی از این میلیاردرها، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست. قصری در فلوریدا که وی مالک آن است از این توفان در امان نخواهد ماند. همچنین ویلای باشکوه وی در جزیره ای در کاراییب نیز که در سال 2013 آن را خریداری کرده بود در این توفان به طور کامل نابود شد.

العالم - آمریکا

قصر ترامپ در سنت مارتین ویران شد

توفان شدید ایرما که سرعت آن گاه به 290 کیلومتر می رسد، 95 درصد از تأسیسات جزیره "سنت مارتین" و زیرساختهای این جزیره واقع در کاراییب را ویران کرده است. چند هتل 5 ستاره، تعدادی مجمتع تفریحی و ویلاهای بزرگ و مجلل هم در این توفان ویران شده اند، یکی از املاک قصر ترامپ مشهور به "قصر نخل" در جزیرۀ سنت مارتین است. 

"قصر نخل" سال گذشته به مبلغ 20 میلیون دلار به فروش گذاشته شد. به نوشته مجله آمریکایی " Forbes" ارزش این قصر ظرف یک ماه گذشته به کمتر از 17 میلیون دلار تنزل کرده است و با توجه به در راه بودن توفان ایرما و تخریب این جزیره، ارزش آن بیشتر تنزل خواهد کرد.

قصر ترامپ در فلوریدا در مسیر "ایرما"

اما قصر ترامپ در پالم بیچ فلوریدا به نام Mar-a-Lago در سال 1927 ساخته شد و 126 اتاق دارد. ترامپ این قصر را با مساحت 10 هزار متر مربع، در سال 1985 خرید. این قصر در واقع یک باشگاه مشهور برای میلیاردرهای شهر "پالم بیچ" فلوریداست. اما این قصر آنگونه که از اخبار رسانه های آمریکایی برمی آید در مسیر توفان ایرما قرار دارد و بیش از هر ساختمان دیگری در معرض تخریب قرار دارد؛ زیرا طوفان روز یکشنه به فلوریدا می رسد و درست از بالای املاک ترامپ در پالم بیچ خواهد گذشت.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها