رئيس ستاد مشترك سابق ارتش رژيم اشغالگر قدس: برای غلبه بر ايران به كمك آمريكا نياز داريم

رئيس ستاد مشترك سابق ارتش رژيم اشغالگر قدس: برای غلبه بر ايران به كمك آمريكا نياز داريم
شنبه 18 شهريور 1396 - 23:19

رئیس ستاد مشترک پیشین ارتش رژیم اشغالگر قدس تهدید ایران را بزرگتر از گروه تکفیری صهیونیستی داعش برای این رژیم عنوان کرد و گفت برای پیروزی نظامی بر ایران، آمریکا باید کمک کند.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه اینترنتی جروزالم آنلاین به قلم عمری آریِل نوشت، سرلشکر یائیر گولان رئیس ستاد مشترک سابق ارتش اسرائیل می گوید، اسرائیل برای پیروزی نظامی بر ایران شدیداً به کمک آمریکا نیاز دارد.
وی این اظهارات را در پاسخ به سئوالاتی که از وی در موسسه واشینگتن برای سیاست خاور نزدیک (Washington Institute for Near East Policy) پرسیده می شد، بیان کرد.
گولان گفت: در جهانی که تهدیدات توسط اینترنت، گروه های تروریستی و هجوم پناهندگان خیلی سریع گسترده می شوند، همکاری ما با آمریکا باید نزدیک تر از هر زمان دیگری باشد.
رئیس ستاد مشترک سابق ارتش اسرائیل افزود: از نقطه نظر اسرائیل، تهدید ایران بسیار بزرگتر از داعش است، زیرا ایرانی ها بسیار پیشرفته تر و متمدن تر هستند. به همین دلیل است که من معتقد هستم به تنهایی قادر نیستیم تا ایران را شکست دهیم.
گولان تاکید کرد: فقط بنگرید ایران چگونه در منطقه رفتار می کند. ایرانی ها بسیار هوشیارانه اقدامات خود را انجام می دهند، همیشه تلاش می کنند تا کمترین میزان از سرمایه گذاری را انجام دهند. اگر قرار باشد به جای پول و خون [نیروی انسانی] یکی را انتخاب کنند، آنها ترجیح می دهند تا پول خرج کنند و متحدانشان خون بدهند.

پربیننده ترین خبرها