برانکو دوباره به عربستانی‎ها «رودست» زد

برانکو دوباره به عربستانی‎ها «رودست» زد
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 12:16

پرسپولیس یک دیدار حساس دیگر پیش رو دارد و شاید بتوان بازی با الاهلی عربستان را حساس ترین بازی این فصل سرخپوشان قلمداد کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکویچ علاقه عجیب به  پنهان کردن ترکیب اصلی تیمش از حریف عربستانی دارد. اومی خواهد مثل دیدار رفت، یک سرگیجه بزرگ به کادرفنی الاهلی هدیه بدهد. اتفاقی که قبل از بازی رفت رقم زد و توانست از آن بهره خوبی ببرد و حالا دوباره آن را امتحان می کند. 

اگر خاطرتان باشد، قبل از دیدار رفت مقابل الاهلی عربستان، برانکو در بازی برابر سیاه جامگان که با تساوی یک – یک به اتمام رسید، از ترکیب عجیبی سود برد؛ استفاده از سیدجلال در قلب دفاع، کشاندن حسین ماهینی به دفاع راست و بردن محمد انصاری به دفاع چپ. خیلی ها از این ترکیب شوکه شدند اما بعد از بازی با الاهلی همه فهمیدند که او با این تغییرات، قصد رودست زدن به سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی الاهلی را دارد. 

برانکو دوباره با ایجاد تغییرات و دادن استراحت به برخی بازیکنانش، قصد دارد تا کادرفنی الاهلی را فریب بدهد. قطعا تیم آنالیز الاهلی برای به دست آوردن اطلاعات از پرسپولیس، بازی آخر این تیم مقابل گسترش فولاد را مورد مطالعه جدی قرار می دهد؛ دیداری که سرخپوشان در آن اصلا با ترکیب اصلی بازی نکردند و تغییرات بازی نیز، کاملا برخلاف دیدار رفت مقابل الاهلی بود زیرا طارمی از روی نیمکت آمد و جانشین منشا شد یا مسلمان به جای یک مدافع به میدان رفت. 

همین سرگیجه می تواند مهم ترین دستاورد برانکو قبل از بازی با الاهلی برای سرخپوشان باشد. پرسپولیس سه شنبه شب باید برابر الاهلی به میدان برود.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها