امنیت کامل در جاده دیرالزور برقرار شد

امنیت کامل در جاده دیرالزور برقرار شد
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 16:44

امنیت در جاده دیروز برقرار شده و این جاده هم اکنون کاملاً امن است.

العالم - سوریه

شبکه تلویزیونی سوریه اعلام کرد، سرتیپ محمد خضور که فرماندهی گشودن جاده اصلی دیر الزور را به عهده دارد، ضمن اعلام باز شدن این جاده و پاکسازی آن از لوث وجود تروریست های داعشی گفت امنیت در جاده دیروز برقرار شده و این جاده هم اکنون صد در صد امن است.

سرتیپ خضور گفت: این پیروزی بر سوریه و ملت آن و رهبر سوریه مبارک باد. دو ماه و نیم برای این پیروزی جنگیدیم و در نهایت پیروز شدیم و جاده دیر الزور را باز کردیم و از همین جا اعلام می کنم جاده دیر الزور امن است و هر مسافری اعم از غیر نظامی و نظامی می تواند مسافرت کند. این جاده صد در صد امن است. دو ماه و نیم شب و روز جنگیدیم و به همت ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان و نیروهای دفاع ملی و عشایر پیروز شدیم. با تعداد زیادی از تروریستها جنگیدیم و سلاحهایشان را به غنیمت گرفتیم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به بشار اسد و ارتش عربی سوریه و ملت و ساکنان دیر الزور هدیه می کنیم. به لطف خدا همه دیر الزور را آزاد کرده ایم. به ملت سوریه قول می دهم سوریه با حمایت نیروهای روسیه و کشورهای دوست و حامی سوریه آزاد خواهد شد. پیروز خواهیم شد، چون بر حق هستیم و در راه خدا می جنگیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها