جاسم جادری استاندار هرمزگان:

بخشی از دیه دانش‌آموزان هرمزگانی جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس پرداخت شد‌

 بخشی از دیه دانش‌آموزان هرمزگانی جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس پرداخت شد‌
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 18:51

بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.

العالم - ایران / اجتماعی

جاسم جادری استاندار هرمزگان بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های دانش آموزان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با تسلیت به تمامی خانواده‌های داغدار این حادثه، بیان داشت: خداوند متعال به ما می‌فرماید در هنگام چنین مصیبت‌هایی صبر پیشه کنیم چون همه از خدا هستیم و به سوی او بازخواهیم گشت.

وی ادامه داد: این دانش آموزان عزیز و مربی آنها در راه کسب علم و دانش دچار چنین حادثه‌ای شده و جان خود را از دست دادند و قطعا در نزد خداوند متعال جایگاه والایی خواهند داشت.

استاندار هرمزگان افزود: تمامی ملت ایران از بروز این حادثه عزادار شدند و روسای قوا، وزرا، مسئولان عالی رتبه و سایر اقشار مردم نیز با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کردند.

جادری تصریح کرد: براساس دستور کتبی رئیس جمهوری و وزیر کشور نخستین گزارش از این حادثه را به مراجع مربوط ارسال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید تعدادی از مدارس را به نام این دانش آموزان نامگذاری کند، اظهار داشت: این دانش آموزان، انسان‌های پاک و مطهری بودند که باید نام و یاد آنها را همواره زنده نگه داریم و ضمن نامگذاری مدارس، در شهرها نیز خیابان‌ها به نام آنها نامگذاری شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری خوب مدیران شرکت بیمه دانا بخشی از مبلغ دیه جان‌باختگان در قالب چک بانکی به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

جادری گفت: هشت نفر از مصدومان این حادثه هنوز در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند و مابقی مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند که متناسب با آسیب مصدومان و براساس نظریه کارشناسان و پس از تکمیل پرونده‌ها، دیه مصدومان نیز پرداخت خواهد شد.

در پایان این دیدار بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها