داماد شکاک محکوم به مرگ شد

داماد شکاک محکوم به مرگ شد
دوشنبه 20 شهريور 1396 - 09:26

مرد جوان که نامزد نوجوانش را درپی توهم خیانت و با ضربات آجر به قتل رسانده و ساعاتی بعد تسلیم پلیس شده بود، به قصاص محکوم شد.

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

روزنامه ایران نوشت: بامداد ۲۶ تیر سال گذشته مردی به کلانتری قلهک رفت و به قتل نامزدش در خانه قدیمی خیابان دامپزشکی اعتراف کرد. با گزارش این جنایت و انجام هماهنگی‌های لازم، مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد برای بررسی صحنه قتل زن جوان به طبقه سوم خانه قدیمی اعزام شدند و تیمی از مأموران اداره دهم با دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تحقیقات درباره این جنایت را در دستور کار قرار دادند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد مقتول، همسرعقدی پسر جوان ساکن ساختمان بوده است.

پس از اعتراف صریح متهم و بازسازی صحنه، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص قاتل عروس نوجوان شدند و سپس متهم در جایگاه ایستاد و در شرح جنایتش به قضات گفت: یک سال پیش از آن شب شوم، با نازنین نامزد کردم و قرار شد تا تهیه جهیزیه اش، او در خانه پدرش بماند. چون خانه مجردی دارم هفته‌ای ۲ بار نازنین به خانه من می‌آمد و کارهای خانه را انجام می‌داد.

در این مدت متوجه ارتباط‌های پنهانی‌اش با افرادی در شبکه‌های مجازی شده بودم ولی او انکار می‌کرد. مدتی سکوت کردم تا اینکه شب حادثه وقتی از مراسم ختم مادربزرگ نامزدم برگشتیم، من و نازنین از خانواده‌اش جدا شده، پیتزا خریدیم و به خانه من رفتیم. بعد از شام دوباره با نازنین درباره ارتباط‌های مجازیش با مردان غریبه پرسیدم اما بی‌فایده بود.

خیلی عصبانی بودم و کنترلی روی رفتارم نداشتم. وقتی او به خواب رفت آجری برداشتم و چند ضربه به سرش زدم و از خانه بیرون رفتم.

چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه زدم و وقتی به خودم آمدم تازه متوجه کارم شدم و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. به همین دلیل به کلانتری قلهک رفتم و اعتراف کردم.

با پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها