اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور بعد از استعفا

اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور بعد از استعفا
دوشنبه 20 شهريور 1396 - 15:11

علی‌اصغر احمدی از استعفای خود از معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد و گفت:‌احتمالا آقای جبارزاده جایگزین من شود.

العالم- ایران/ سیاسی 

علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور از استعفای خود از این معاونت خبر داد و گفت: من روز گذشته کتباً استعفایم را تقدیم آقای رحمانی‌فضلی کردم.

وی ضمن تشکر از دولت و وزیر کشور در اعتماد به وی در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری، گفت: برای استعفایم هیچ فشاری روی من نبوده و تنها به دلیل مشکلات شخصی خانوادگی از این سمت استعفا دادم.  الان در مرخصی و انجام امورات شخصی هستم و بعد از 4 ماه هر جا برای من صلاح دیدند، حاضرم خدمت کنم حتی اگر در مرزهای کشور نیاز باشد این خدمت را انجام خواهم داد.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا از سمتی که در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور داشته نیز استعفا داده است یا خیر؟ گفت:در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور تنها مشاور آقای شریعتمداری بودم و سمت رسمی من همین معاونت سیاسی وزارت کشور بود، در معاونت اجرایی سمتی نداشتم که بخواهم استعفا دهم، من کارمند ریاست‌جمهوری بودم، اما سمت رسمی‌ام همان وزارت کشور بود که استعفا دادم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی جایگزین وی خواهد شد اظهار داشت: شنیده‌ام آقای جبارزاده (استاندار آذربایجان شرقی) قرار است به جای من بیایند، ولی تا حکم صادر نشود نمی ‌توان جدی گرفت.

احمدی درخصوص برخی اخبار درباره احتمال معرفی وی به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز گفت: درباره معاونت اجرایی هیچ صحبتی با من نشده است ضمن اینکه من نیاز دارم 4 ماه از هرگونه پست و مقام فاصله بگیرم.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها