حسرت برانکو پیش از بازی با الاهلی

حسرت برانکو پیش از بازی با الاهلی
دوشنبه 20 شهريور 1396 - 16:35

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:قبل از سفر به ابوظبی حمایت بسیاری از سوی هواداران ما انجام شد و اگر در تهران بازی می‌کردیم همه چیز هیجانی‌تر می‌شد.

العالم - ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: دومین بازی خود برابر الاهلی را در پیش داریم و ما به آنها احترام می‌گذاریم. الاهلی حریف آماده و خطرناکی است ولی ما می‌خواهیم برنده این مسابقه باشیم و به مرحله بعد برسیم.

وی ادامه داد: اطلاع داریم که الاهلی در کنار الهلال و النصر جزو بهترین تیم‌های عربستان هستند اما با هیجان و انگیزه بالا می‌خواهیم بازی بزرگ را ببریم، پس با تمام قدرت و توانایی که داریم بازی می‌کنیم.

سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: من همه نکات را به بازیکنان گفتم ولی در نهایت آنها هستند که در زمین با عملکرد خود، برنده بازی را مشخص می‌کنند.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس مثل بازی رفت عقب بیفتد، اینبار با حریف هوشیاری روبرو است که شاید اجازه جبران ندهد، خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که درباره چه حریف و چه بازی صحبت می‌کنیم. ما هم بازیکنان خطرناک و تاثیرگذار الاهلی را می‌شناسیم. پرسپولیس هم تیمی است که 6 ملی‌پوش دارد و سایر نفرات هم در حدی هستند که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند. کاملا آماده و سرحال هستند و یک فرد بی طرف می‌تواند درباره این بازی بگوید، همه چیز پنجاه - پنجاه است. یعنی نتیجه بازی کاملا باز است و لحظه‌ها تعیین کننده هستند.

وی اضافه کرد: البته این بازی یک جای افسوس دارد. افسوس از اینکه اگر پرسپولیس در تهران و الاهلی در جده بازی می‌کرد با توجه به تماشاگران فراوان دو تیم، همه چیز زیباتر و پر هیجان‌تر می‌شد. چون همه می‌دانیم ما برای هواداران خودمان فوتبال بازی می‌کنیم و بدون آنها فوتبال لطف خودش را ندارد.

برانکو گفت: باز هم تاکید می‌کنم یک فوتبال سخت برای دو تیم در پیش است. ما حریف قویی داریم و در بازی رفت وقتی شکست با دو گل را برگرداندیدیم نشان از انگیزه و توانایی بالای ما داشت. از طرفی الاهلی هم امکانات و مربی خیلی خوبی دارد. مربی که در دیناموکیف کار کرده است و مربی سرشناسی در سطح بین‌المللی است. به هر حال فوتبال است و در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد.

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها