جهاد اسلامي:

آتش بس مجاني به دشمن نخواهيم داد

آتش بس مجاني به دشمن نخواهيم داد
سه شنبه 23 اسفند 1390 - 07:21

غزه (العالم) ـ جنبش جهاد اسلامي فلسطين با بيان اين كه رژيم صهيونيستي در حمله به غزه به دنبال ناكام كردن تلاش ها براي آشتي فلسطيني است، تاكيد كرد كه گروه هاي مقاومت معادله بازدارندگي مبتني برهراس از مقاومت را بر دشمن تحميل كرده اند و هيچگاه آتش بس مجاني به آن نخواهيم داد.

"احمد المدلل" سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: دشمن صهيونيستي بي مهابا به جنايت هاي خود ضد مردم بي دفاع فلسطين ادامه مي دهد و براي اين كار حتي خود را نيازمند توجيه نمي بيند.

وي افزود: دشمن صهيونيست به دنبال به هم زدن معادلات در عرصه فلسطين و ناكام گذاشتن تلاش ها براي تحقق آشتي ملي است. از سوي ديگر با توجه به اين كه قدرت بازدارندگي خود را از دست داده است ، سعي مي كند با هجمه به غزه ادعا كند كه باريكه غزه همچنان در تيررس اين رژيم قرار دارد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي درباره تلاش ها براي تثبيت آتش بس ميان فلسطيني ها و رژيم صهيونيستي در قاهره گفت: ديگر مجال گفت و گو درباره آتش بس نيست ، مقاومت فلسطيني به دشمن صهيونيست آتش بس مجاني نخواهد داد.

المدلل خاطرنشان كرد: دشمن صهيونيست بارها آتش بس را نقض كرده است و مقاومت فلسطيني كاملا حق دارد كه به اين تجاوز واكنش نشان دهد. در واقع وظيفه مقاومت دفاع از ملت و مقدسات فلسطين است.

وي افزود: جنبش جهاد اسلامي و ديگر گروه هاي مقاومت توانستند عملا معادله بازدارندگي مبتني بر هراس از مقاومت را در دشمن صهيونيست ايجاد كنند و اشغالگران پس از حملات اخير خود در غزه ، در وحشت امنيتي به سر خواهند برد.

المدلل خاطر نشان كرد: فرودگاه بن گوريون از ترس واكنش مقاومت فلسطيني تعطيل شده است و صدها هزار صهيونيست به پناهگاه ها كوچانده شده اند و مدارس نيز در هفت شهر فلسطين اشغالي تا فاصله 40 كيلومتري تخليه و تعطيل شده است.

وي سپس با انتقاد از حكام عرب و ناديده گرفتن فلسطين و جنايت هايي كه در حق اين ملت صورت مي گيرد، گفت: اعراب و مسلمانان بايد بدانند كه قدس و مسجد الاقصي و فلسطين ، فقط مساله فلسطيني ها نيست و همه عرب ها در قبال آن مسووليت دارند.

اين عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين، انقلاب هاي عربي را مايه اميدواري توصيف كرد و افزود: اين انقلاب ها گنج راهبردي رژيم صهيونيستي را كه حسني مبارك رييس جمهور مخلوع مصر بود ، از سر راه برداشت.

المدلل ابراز اميدواري كرد كه كشورهاي عربي بار ديگر موضوع فلسطين را در راس برنامه هاي خود قرار دهند.

وي حمايت و پشتيباني مستمر آمريكا و اروپا از جنايت هاي رژيم صهيونيستي در حق ملت فلسطين را محكوم و تاكيد كرد كه فلسطينيان هيچ گاه به مواضع واشنگتن كه همواره حامي جلاد در مقابل قرباني بوده است ، اعتماد نخواهند كرد.

المدلل گفت: فلسطينيان به اتحاديه عرب اعتمادي ندارند و در شرايط كنوني فقط به بازوان پر توان مقاومت براي مقابله با حملات رژيم صهيونيستي پشت گرم هستند.

11-23:00

پربیننده ترین خبرها