انتقاد حماس از شبكه الجزيره

انتقاد حماس از شبكه الجزيره
سه شنبه 23 اسفند 1390 - 09:00

جنبش حماس از عملكرد شبكه الجزيره قطر درباره وقايع فلسطين و پوشش خبري نامناسب اين شبكه از حملات هوايي رژيم صهيونيستي به باريکه غزه انتقاد كرد.

به گزارش سه شنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم،‌ سامي ابوزهري سخنگوي حماس در بيانيه اي از پوشش خبري نامناسب شبكه الجزيره درباره فلسطين ابراز تاسف كرد.

كميته عالي امداد و حوادث غير مترقبه در غزه اعلام كرد شمار شهداي فلسطيني در حملات هوايي از عصر جمعه تاكنون به بيست و سه نفر از جمله سه كودك و چهار فرد سالخورده رسيده است و هشتاد و دو نفر از جمله بيست و هفت كودك نيز زخمي شده اند.

این درحالی است که پیشتر  قطر و شبکه الجزیره از مقاومت در منطقه از جمله مقاومت فلسطین حمایت و همواره در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی از ملت فلسطین جانبداری می کرد.

 به دنبال شروع بیداری اسلامی و تحقق انقلاب های عربی که منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا را به خطر انداخت، قطر در چرخشی آشکار و نهان به سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی به خیال گرفتن جایگاه مصر در منطقه، به مجری دستورات غرب و حفظ منافع آنها تبدیل شده است.

جنبش حماس ضمن ابراز تاسف به دليل پوشش ضعيف و نامتعادل حملات صهيونيست‌ها عليه غزه در شبكه الجزيره، اعلام كرد كه اين شبكه به موضوعاتي كه از اهميت كمتري برخوردارند، مي‌پردازد.

"سامي ابوزهري" سخنگوي حماس در اين باره اظهار داشت: در حالي كه حملات صهيونيست‌ها عليه غزه تشديد يافته و كشتارها و تخريب‌ها همچنان ادامه دارد مي‌بينيم كه اخبار اين حملات در شبكه الجزيره از اولويت برخوردار نيست و تنها در خبرهاي كوتاه و بدون تشريح كافي به آن پرداخته مي‌شود

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها