والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

آسمان خراش های ایران از سد ایتالیا گذشتند

آسمان خراش های ایران از سد ایتالیا گذشتند
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 14:04

آسمان خراش های تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی از سری مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان تیم قدرتمند ایتالیا را از پیش رو برداشتند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

والیبالیست های کشورمان ظهر امروز در نخستین مسابقه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان به میزبانی ژاپن،با نتیجه سه بر دو مقابل ایتالیا به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران به عنوان قهرمان آسیا مقابل ایتالیای قدرتمند از ساعت ۱۱:۱۰ امروز در سالن «نیپون گایشی» شهر ناگویای ژاپن به میدان رفت. 

ایگور کولاکوویچ در اولین گام از جام قهرمانان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۷ تیمش را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری به زمین فرستاد. در این سیستم دو لیبروی ایران به صورت چرخشی کار می کنند. 

پیش از ایران، در نخستین دیدار این دوره از مسابقات که بین فینالیست‌های لیگ جهانی امسال آغاز شد، تیم برزیل در دو ست متوالی با نتایج مشابه 27 بر 25 از فرانسه پیش افتاد و ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود برزیل پایان یافت تا قهرمان المپیک با نخستین پیروزی قاطع خود در این رقابت ها قدرت نمایی کند.
این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ایران از آسیا، آمریکا از آمریکای شمالی، فرانسه از اروپا، برزیل از آمریکای جنوبی و ایتالیا با سهمیه فدراسیون جهانی به همراه ژاپن میزبان برگزار می‌شود.
دو روز نخست این مسابقات یعنی روزهای 21 و 22 شهریورماه، شش دیدار در شهر ناگویا انجام می‌شود و پس از یک روز استراحت برای تیم‌های شرکت کننده، در سه روز دیگر نیز 9 مسابقه در شهر اوساکا در روزهای 24 تا 26 شهریورماه دنبال خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها