تکذیب توقیف ایرانی ها در فرودگاه صربستان

تکذیب توقیف ایرانی ها در فرودگاه صربستان
جمعه 24 شهريور 1396 - 08:27

یک منبع آگاه توقیف مسافران ایرانی در فرودگاه صربستان را تکذیب کرد.

العالم- ایران/ سیاسی

بی بی سی به نقل از یک شاهد عینی از توقیف شهروندان ایرانی در فرودگاه بلگراد پایتخت صربستان خبر داده و گفته بود هم اکنون تعدادی از مسافران ایرانی در این فرودگاه نگهداری می شود.

 با این حال یک منبع آگاه در سفارت ایران در صربستان گفت: پلیس صربستان از ورود ایرانیان دارای مدارک جعلی یا افرادی که بلیط برگشت یا مدارک کامل نداشته باشند جلوگیری می کند.

این منبع اضافه کرد: همه كساني كه به هدف توريستي و تجاري در اين ايام به صربستان سفر كرده اند بي هيچ مشكلي وارد كشور شده اند.تعدادي از مسافران جوان ایرانی كه به هدف مهاجرت و پناهندگي قصد ورود به صربستان را داشتند از سوي پليس به دليل نقص مدارك همراه مثل نداشتن بليط بر گشت، نداشتن رزرو هتل و يا داشتن گذرنامه جعلي شناسايي و از ورودشان جلوگيري به عمل آمد و با اولين پرواز به تركيه برگردانده شدند.خوشبختانه پليس صربستان تا كنون همكاري بسيار خوبي با سفارت داشته است.

این منبع آگاه تاکیدکرد: كنسول نمايندگي  طي اين ايام روزي دو تا سه بار به فرودگاه رفته تا راهنمايي و مساعدت هاي لازم را انجام دهد.در حال حاضر هيچ ايراني در فرودگاه نگه داشته نيست. در پرواز غروب امروز دوجوان با گذرنامه جعلي اسپانيايي وارد شدند كه پليس از ورودشان جلوگيري كرد و به مسولان سفارت اطلاع دادند كه به فرودگاه برود.
 

عصر ایران 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها