سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين:

سپر جزیره همان ارتش سعودی است

سپر جزیره همان ارتش سعودی است
سه شنبه 23 اسفند 1390 - 19:23

العالم، لندن- سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين گفت: چيزي به اسم سپر جزيره وجود خارجي ندارد و آن چه هست، ارتش اشغالگر عربستان سعودي است كه آل سعود روزانه يك ميليون دينار بحريني براي آن هزينه مي كند.

"عبدالرئوف الشايب" روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: باوجود همه هزینه های هنگفت برای این ارتش، آنها در برابر اراده بحرینی ها شکست خورده اند.

الشايب خاطر نشان كرد: رژيم آل سعود مي خواهد با دخالت نظامي در بحرين، مانع از انتقال انقلاب مردم این کشور به عربستان شود.

وي در ادامه گفت: ما به مردم عربستان يادآوري مي كنيم که يك سال پيش ارتش بزدل سعودي به بحرين يورش برد، به مقدسات ما حمله و مساجد را ويران كرد، قرآن ها را آتش زد و به زنان و نواميس بحريني تعرض كرد؛ اكنون نیز همين اقدامات را در منطقه ابها در عربستان مرتكب شد، و نیروهای سعودی تجاوزاتي را كه در بحرين مرتكب شده بودند، ضد دانشجويان دختر منطقه ابها تكرار كردند.

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه تاكيد كرد: سعود الفيصل، شاهزاده جنگ سالار سعودي که خواهان مسلح كردن مخالفان در سوريه است، اكنون ضد مردم خود سلاح به دست گرفته است و آن ها را مي كشد، زيرا مردم عربستان حقوق خود را مطالبه كرده اند.

وي خاطر نشان كرد: انقلابيون حاضر نيستند در گفت و گويي مشاركت كنند كه رهبران مخالف در آن شركت ندارند؛ و همه آن ها در زندان ها و تحت شكنجه به سر مي برند، اساسا اين افراد فقط به سبب دفاع از حق مردم به زندان افتاده اند و اين موضوع از نظر اخلاقي مردود است.

عبدالرئوف الشايب در پايان تاكيد كرد : هرگونه گفت و گو كه به زوال آل خليفه و واگذاري زمام امور به ملت بحرين منجر نشود، از نظر ما غيرقابل قبول و بي ارزش است.

 

13:45-  13/0



پربیننده ترین خبرها