عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين:

گستاخی صهیونیستها درپی سکوت اعراب

گستاخی صهیونیستها درپی سکوت اعراب
چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 04:59

يک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين، گفت که سکوت سران عرب نسبت به تجاوزات مکرر رژيم صهيونيستي به فلسطين باعث گستاخي صهيونيستها شده است.

"خضر حبيب" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: مصر با آغاز تجاوز رژيم صهيونيستي به نوار غزه با جنبش جهاد اسلامي براي موافقت با آتش بس تماس گرفت و اين جنبش اعلام كرد كه با آتش بسي مشابه گذشته كه فعاليت مقاومت را محدود مي كرد و دست دشمن صهيونيستي را براي ارتكاب جنايت بازمي گذاشت، مخالف است و دشمن بايد ابتدا تجاوزاتش را متوقف كند و به سياست ترور پايان دهد که در نهايت آتش بس با شروط مقاومت برقرار شد.

عضو ارشد جهاد اسلامی، گفت: رژيم صهيونيستي از تجاوز به نوار غزه چند هدف را دنبال مي كرد كه " از بين بردن اعضاي مقاومت، نشان دادن توان بازدارندگي خود و جلوگيري از تحقق آشتي ملي فلسطين" جزء اين اهداف است.

حبيب افزود : ما به رژيم صهيونيستي اعتماد نداريم، زيرا مي دانيم كه دروغگوئي اخلاق همیشگی اين رژيم است و اعلام مي كنيم كه تا زماني كه دشمن به آتش بس پايبند باشد، ما هم به آن پايبند خواهيم بود و اگر به جناياتش ادامه دهد، مقاومت حق دارد كه واكنش نشان دهد و مقاومت با زير آتش گرفتن بيش از يك ميليون صهيونيست شهرك نشين پيام خود را به دشمن رساند.

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین درباره سكوت وزراي خارجه عرب و جامعه جهاني درباره تجاوزات رژيم صهيونيستي، گفت: بي اعتنائي و سكوت سران عرب درباره قضيه فلسطين امري عادي است و اين سكوت اسرائيل را به ارتكاب جنايات بيشتر گستاخ تر مي كند.

وی افزود: مقاومت فلسطين با وجود همدستي جامعه جهاني با اسرائيل تصميم به مبارزه با اين رژيم گرفته است و مقاومت قدرت مقابله با دشمن را نشان داده است؛ دشمني كه ادعا مي كند شكست ناپذير است، اما در تجاوز اخيرش به نوار غزه مانند گذشته پي به نقاط ضعف بسيار خود برد. 
حبيب افزود: دشمن صهيونيستي قادر به جنگيدن با كشورهاي عربي و اسلامي به مدت چند روز يا چند هفته يا چند ماه نيست و ما بايد از نقاط ضعف دشمن استفاده كنيم. 
03/133-18:24

 



پربیننده ترین خبرها