تولید دمپایی‌هایی با نقش توییت‌های دونالد ترامپ+ تصاویر

تولید دمپایی‌هایی با نقش توییت‌های دونالد ترامپ+ تصاویر
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 17:37

یک شرکت تولید دمپایی، اقدام جالبی را با توییت‌های متناقض رئیس جمهور آمریکا انجام داده است.

العالم - آمریکا - گوناگون 

یک شرکت تولید دمپایی در یک ابتکار جالب، اقدام به تولید دمپایی‌هایی با نقش توییت‌های دونالد ترامپ کرده و آنها را در سایتی به نام «پرزیدنت فلیپ فلاپس» به فروش گذاشته است.

نکته جالب‌تر اینکه این شرکت آمریکایی توییت‌هایی از ترامپ را برای چاپ برروی دمپایی‌ها انتخاب کرده که به طور کامل با یکدیگر در تضاد هستند. قیمت هر جفت از این دمپایی‌ها، 27.99 دلار اعلام شده است.

این شرکت مدعی شده است که 10 درصد از درآمد حاصل از فروش این دمپایی‌ها را به عنوان کمک به «اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا» اعطا می‌کند. این اتحادیه مأموریت خود را دفاع از حقوق فردی و آزادی‌های تضمین شده در قانون اساسی آمریکا اعلام کرده است.

در حال حاضر 3 مدل از این دمپایی‌ها با عنوان‌های «سوریه»، «الکترال کالج» و «منابع» در وبسایت این شرکت به فروش گذاشته شده است.

به عنوان مثال، در دمپایی‌های مدل سوریه، روی یک لنگه این توییت دونالد ترامپ مربوط به سپتامبر سال 2013 آورده شده است: «دوباره، به رهبر احمقمان می‌گویم که به سوریه حمله نکن. اگر این کار را بکنی، اتفاقات بدی خواهد افتاد و از این جنگ هیچ چیز نصیب آمریکا نمی‌شود» و روی لنگه دیگر این دمپایی توییتی که مربوط به آوریل 2017 است نوشته شده است: «به مردان و زنان نظامی بزرگ کشورمان که نماینده خوبی برای آمریکا و کل جهان در حمله به سوریه (حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات) بودند، تبریک می‌گویم.»

در مدل الکترال کالج این دمپایی که اشاره ظریفی به تغییر موضع ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 دارد، روی یک لنگه از دمپایی این توییت او مربوط به سال 2012 نوشته شده است: «الکترال کالج برای دموکراسی آمریکا یک فاجعه است.» این درحالیست که روی لنگه دیگر دمپایی این توییت ترامپ مربوط به نوامبر 2016 قرار دارد: «کالج الکترال از این حیث که به رای همه ایالت‌ها – از جمله ایالت‌های کوچک- اهمیت می‌دهد، فوق‌العاده است.»

در مدل منابع نیز روی یک لنگه از دمپایی توییت ترامپ مربوط به اوت 2012 قرار دارد که می‌گوید: «یک منبع موثق با دفتر من تماس گرفت و گفت که گواهی تولد باراک اوباما جعلی است.»

این درحالیست که وی در یک توییت دیگر در سپتامبر 2016 که برروی لنگه دیگر این دمپایی نقش بسته، نوشت: «به یاد داشته باشید که هرگاه رسانه‌های دروغگو از عبارت "به گفته منابع" استفاده کردند، اگر نام این منابع را ذکر نکرده بودند، آن منابع درواقع وجود خارجی ندارند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

 

پربیننده ترین خبرها