درآیین معارفه رییس کل جدید گمرک؛

کرباسیان: باید 18 دستگاه ایکس ری به گمرک اضافه شود

کرباسیان: باید 18 دستگاه ایکس ری به گمرک اضافه شود
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 23:05

وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین معارفه رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه مدیریت جدید گمرک افزون بر تداوم رویه موفق پیشین، انجام برخی کارهای ناتمام است و تا پایان امسال باید 18 دستگاه جدید ایکس ری به مجموعه کنونی اضافه شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

به گزارش عصر یکشنبه وزارت امور اقتصادی و دارایی، «مسعود کرباسیان» افزود: بحث تحقق درآمدهای پیش بینی شده، امسال بسیار جدی است و با هدایت و نظارت صحیح، باید حتما به انجام برسد.
کرباسیان همچنین پیگیری اقدام گمرک جمهوری اسلامی در زمینه اطلاع رسانی و حقوق شهروندی را خواستار شد.
وی بر توجه بیشتر به وضع رفاهی کارکنان وزارتخانه بویژه در شهرستان ها و فراهم سازی امکانات مناسب اداری و اجرایی، تلاش برای راهبری بهتر سیستم های موجود، تعامل موفق با بخش های دیگر و پیگیری «سلامت اداری» در وزارتخانه و سازمان های زیرمجموعه تاکید کرد.
همزمان با معارفه «فرود عسگری» به عنوان رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران که تا پیش از این سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشت، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز معرفی شد.
بر پایه این گزارش، «مهدی قدمی» به عنوان جانشین «محمد شرفشاهی» در این جایگاه قرار گرفت.
عسگری که کارشناسی ارشد مدیریت دارد، پیش از این مدیرکل گمرک استان اصفهان، مازندران، بوشهر و یزد بود و پیش از جابجایی کرباسیان از ریاست گمرک در دولت یازدهم به وزارت اموراقتصادی و دارایی در دولت دوازدهم، در جایگاه معاونت فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.
قدمی که اکنون با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده گرفته است پیش از این تجاربی مانند معاونت امور مالی، توسعه مدیریت و حقوقی وزارت رفاه و تامین اجتماعی وقت و معاون امور مالی و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی را در کارنامه دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین شرفشاهی (معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد) را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
«نادر آریا» نیز مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور دولت الکترونیک شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها