بشار اسد: اجازه تخریب سوریه را نمی‏‌دهیم

بشار اسد: اجازه تخریب سوریه را نمی‏‌دهیم
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 23:18

رئیس جمهور سوریه در دیدار با جوانان مسیحی سریانی سوریه اعلام کرد که برخی‎ها مسیحیت را در منطقه ما با هدف تقسیم آن به دولت‎های طایفه‎ای و دینی هدف قرار می‌دهند تا وجود دولت یهودی در فلسطین اشغالی مشروعیت پیدا کند.

العالم - سوریه

رئیس جمهور سوریه امروز با تعدادی از جوانان اقلیت قوم مسیحی سریانی سوریه با حضور اسقف انطاکیه و ارتودکس و تعدادی کشیش دیدار کرد.

بشار اسد گفت: مسیحی‎های سوریه میهمان نیستند، بلکه شهروند درجه یک محسوب می شوند و بدون آنها سرزمین سوریه وجود نخواهد داشت.

رئیس جمهور سوریه افزود: برخی‎ها مسیحیت را در منطقه ما با هدف تقسیم آن به دولت‎های طایفه‎ای و دینی هدف قرار می دهند تا وجود دولت یهودی در فلسطین اشغالی مشروعیت پیدا کند.

وی تاکید کرد که تلاش‌ها برای فشار به مسیحیان شکست خورد و همین مساله باعث شد که دشمنان ما با افراطی خواندن مسلمانان، مسیحیان را هدف قرار دادند و تفکری ایجاد کنند که با هیچ یک از تفکرات دینی سازگاری ندارد.  

بشار اسد تصریح کرد: ما به عنوان شهروندان سوری به هیچ کس اجازه نداده و نخواهیم داد که کشور ما را تخریب کند.

رئیس‌جمهور سوریه پیش از این دیدار با یک هیأت پارلمانی ایتالیایی دیدار کرد و در آن اعلام کرد که برخی کشورهای غربی همچنان از تروریسم در سوریه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم حمایت می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها