حمله موشکی ارتش یمن به مواضع مزدوران مسلح در جوف

حمله موشکی ارتش یمن به مواضع مزدوران مسلح در جوف
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 10:08

منابع نظامی یمنی گفتند شمار زیادی از مزدوران متجاوز، در حمله موشکی ارتش یمن به مواضع آنها در استان "جوف" کشته یا مجروح شدند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن، نیروهای یمنی مواضع مزدوران متجاوز در منطقه "مجمع الحزم" در جوف را با یک فروند موشک "اورگان" و رگبار کاتیوشا مورد حمله قرار دادند. در این عملیات شمار زیادی از مزدوران از جمله تعدادی از فرماندهان آنها کشته یا مجروح شدند.

همچنین طنین چند انفجار در مواضع مورد حمله شنیده شد. همزمان تعدادی آمبولانس برای انتقال جنازه ها و مجروحان رهسپار منطقه شدند.

یک منبع نظامی در استان جوف نیز اعلام کرد ارتش یمن و کمیته های مردمی نیز طی عملیاتی مواضع مزدوران متجاوز سعودی در منطقه صبرین در شهر خب و الشعف را مورد حمله قرار دادند.

این منبع افزود: مزدوران متجاوز در پی حمله نیروهای یمنی به مواضعشان در منطقه صبرین در شهر خب و الشعف، پس از بر جای گذاشتن شماری کشته و مجروج پا به فرار گذاشتند.

این منبع نظامی در ادامه گفت که در این عملیات یک دستگاه خودروی نظامی مزدوران در آتش سوخت و مواضع آنها در منطقه الحراشف در شهر المتون نیز هدف دو موشک کاتیوشا و حملات توپخانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار العالم، در منطقه الخنجر در شهر خب و الشعف نیز گروهی از مزدوران با نارنجک مورد حمله قرار گرفتند.

208

پربیننده ترین خبرها