علی پروین: فردوسی‌پور برای استقلال حاشیه ایجاد کرد

علی پروین: فردوسی‌پور برای استقلال حاشیه ایجاد کرد
سه شنبه 28 شهريور 1396 - 22:39

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بلیت‌فروشی حق باشگاه‌هاست و باید به آنها داده شود.

العالم-ایران/ورزشی

ایسنا -- علی پروین در حاشیه مراسم تولد پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: امسال تولد من به محرم و سفر برخورده بود به همین خاطر به همراه محمود خوردبین این مراسم برگزار شد. حدود 10 سالی می‌شود که در خانه برایم تولد می‌گرفتند و به همین خاطر این مراسم برایم جالب بود.

او درباره وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار خوب نتیجه گرفته است. فکر می‌کنم با این روندی که پرسپولیس در پیش گرفته است می‌تواند الهلال را هم شکست بدهد.

او درباره پیش‌بینی‌اش از بازی پرسپولیس برابر الهلال هم گفت: هم پرسپولیس و هم الهلال دو تیم قدیمی هستند و قطعاً بازیشان جذاب خواهد شد. مطمئن هستم پرسپولیس در این بازی پیروز خواهد شد. اگر هم راهی فینال شود قهرمان آسیا خواهد شد.

پروین درباره برنامه جنجالی 90 هم تصریح کرد: واقعا متاسف هستم. این چه کارهایی بود که آقای فردوسی‌پور انجام داد. من فردوسی‌پور را دوست دارم. پسر خوبی است اما شب گذشته از کارهایی انجام داد که قبلا تکرار کرده بود یعنی شیطنت‌های زیادی انجام داد. فردوسی‌پور افتخاری را به برنامه‌اش آورد و با آوردن منصوریان به روی خط سوالاتی از آنها مطرح می‌کرد. در آخر برنامه هم گفت یا منصوریان راست می‌گوید و یا آقای ملکی راست می‌گویند. خوب نیست استقلال با این همه هوادار به جای اینکه به تیم آرامش بدهند این برنامه‌ها را پیاده می‌کنند. آقای ملکی از دوستان قدیمی من است. من فردوسی‌پور را مقصر این موضوع می‌دانم که سوالات اینچنینی را مطرح کرد و باعث ایجاد حاشیه برای استقلال شد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ هم گفت: بلیت‌فروشی حق باشگاه‌هاست و به نظر من باید این حق را به باشگاه‌ها بدهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها