عامل اصلی تلخ ترین خداحافظی مشخص شد

عامل اصلی تلخ ترین خداحافظی مشخص شد
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 12:13

استقلال تهران در روزی که می‌توانست از بحران خارج شود روی یک صحنه مشکوک بازی را با تساوی برابر ذوب آهن به پایان رساند.

العالم - گوناگون - ورزشی 

شاگردان علیرضا منصوریان شب گذشته در ورزشگاه آزادی بازی حساس برابر ذوب آهن قرار گرفتند و امیدوار به کسب نتیجه قابل قبول در این بازی بودند تا نتایج ضعیف هفته‌های گذشته را جبران کنند و اوضاع بحرانی سرمربی این تیم را سامان ببخشند.
استقلال تهران در نیمه دوم برابر ذوب آهن اصفهان گل تساوی را دریافت کرد تا این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد و در روزی که علیرضا منصوریان قرار بود دل هواداران را به دست آورد،‌ دوباره شعار حیا کن رها کن را بشنود.
ذوب آهن اصفهان روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد و ارسال به درون محوطه جریمه با ضربه زیبای محمد مهدی نژاد در دقیقه 77 منجر به گل تساوی شاگردان امیر قلعه نویی شد؛ صحنه‌ای که خیلی به آفساید مشکوک بود و اکثر کارشناسان هم به آفساید بودن آن معتقدند اما پیام حیدری،‌ داور این دیدار، به آن اعتقاد نداشت.
استقلال با همین نتیجه پیش رفت و از دقیقه 80 به بعد شعار و اعتراضات هواداران آغاز شد تا سرمربی این تیم تلخ ترین خداحافظی‌اش را از تیم محبوبش داشته باشد. هرچند که استقلال نمایش خوبی داشت اما در نیمه دوم استرس بر آنها غلبه کرد تا همین اشتباه داوری که خود حیدری به آن اعتماد نداشت منجر به استعفای علیرضا منصوریان شود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها